|
Post by ruka on Jul 7, 2007 22:32:06 GMT 2
'Het is nog niet eens je echte vader, waar maak je je druk om. En dan nog iets, mijn stief vader die komt toch altijd boven iedereen. Want hij is gewoon de baas, de baas van leven en dood' schreeuwde ze bijna door het lokaal.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:34:57 GMT 2
Shirie lachte nu hardop. Joey kon er echter neit om lachen. Dreigen staarde hij Etsuko aan. 'Je houdt je mond maar. het boeit me neit wat je familie is.' Hij zei opsettelijk wat, en niet wie. Shirie had grote lol. 'Nee, als je aan mijn vader zou komen zou ik je verscheuren.' het was geen grapje.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 23:10:03 GMT 2
Meral leek geen aandacht te hebben om de drukte die nu tussen Shirie, Joey en Etsuko was ontstaan. Ze boog zich naar Joey voorover en grijnsde. Manuel leek ze vergeten te zijn "Goed. Met jou?" zei ze dan lachend. Ze wierp nu wel een blik op Etsuko en keek vervolgens Joey vragend aan "Wat heeft zij?"
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 23:20:29 GMT 2
Melia keek Joey strak aan. "Hou die dreigementen liever voor je. Straks kom je in meer problemen dan jij je met je grote mond kan uitpraten."
Carmen keek van Melia naar Joey, ook al mocht ze Melia niet ze had gelijk. "Laat haar toch met rust, ze mag zelf weten wat ze doet. En jullie hoeven je daar niet mee te bemoeien." Ze keek Joey en Shirie streng aan. "Wij zeggen toch ook niets over jullie liefjes." Dat laatste woord sprak ze anders uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 14:25:03 GMT 2
Joey antwoordde dat Carmen zijn vriendin neit kende, en dat ze, als ze dat wel deed, ze een extreem laag zelfbeeld zou krijgen. Daarna negeerde hij haar en glimalchte naar Meral. 'Prima hoor. Vermaak me heir net zo goed als op onze eigen school, toch Shinnie?' Shirie glimlachte liefjes en draaide zich toen om naar Melia. 'Meisje, stop met bluffen en laat os gewoon ons gang gaan. Kom op, wie valt er nou op een leraar?' Riep ze door het lokaal. Ze wachtte op Sneeps reactie.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 8, 2007 15:19:34 GMT 2
Meral staarde verwonderd naar Shirie en zei niets meer. Ze vond het wel een beetje zielig voor Etsuko maar Shirie en Joey waren populair. Erg populair, en Joey was leuk. Ze had geen behoefte om ruzie met hun te krijgen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 8, 2007 17:52:59 GMT 2
Etsuko keek hun dreigend aan maar zei niks, ze had haar toverstok vast in haar binnen zak. "Avada Kedavra, Avada Kedavra, Avada Kedavra" die woorden spookte door haar hoofd, ze gromde onder het ademhalen. Ze zuchtte, en wou haar hand van de stok afhalen, maar ze wou het niet, ze wou haar toverstok grijpen en hun doden. Met moeite liet ze de toverstok los en keek ze voor zich uit, naar niks. Ze mompelde iets onverstaanbaar in zichzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 20:16:38 GMT 2
Shirie voelde de dreiging. Spirit gromde, en Shirie bedankte hem. 'Je gaat geen stomme dingen doen,'snauwde ze. 'Het kan me neit schelen wat of wie je bent, maar je kan er vanuit gaan dat ik sterker ben dan jij, zowel fysiek als met magie!' Haar nagels krasten over het tafelblad. De wolf in haar gromde bemoedigend. Joeys blik werd van Meral afgetrokken. Hij keek woendend naar het meisje voor hem, maar snoof toen minachtend. Hij kende Shiries kracht beter dan wie dan ook, behalve misschien haar slachttoffers.
|
|
|
Post by ruka on Jul 8, 2007 20:22:20 GMT 2
Etsuko keek om, ze was niet zo onder de indruk van Shirie, ze wist dat ze sterk was, en ze was niet bang voor de dood. Ze had genoeg spreuken van Hunter geleerd. Ze keek om zich heen, maar Hunter zat allemaal aantekeningen te maken. Hunter keek op. 'Zullen jullie niet is kappen?' schreeuwde hij naar Shirie en Joey, hij had ze al heelde tijd gehoord, hij wist niet wat ze zeiden, maar hij vond het irritant.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 20:31:25 GMT 2
Joey wierp Hunter een walgende blik toe. 'Hou je bij je eigen zaken gedrocht! Ga iemand van je eigen waardeloze rang vervelen, maar laat ons emt rust.' Shirie legde een hand op zijn arm, om hem rustig te krijgen. Zijn gezicht was vertrokkken van woeden. 'Heb je enig idee wat hij is?' Vroeg hij ijn vriendin. Shirie zuchtte diep. 'Waarschijnlijk zoiets als dat kind voor ons. Spirit waarschuwt me neit voor niets. Ze kan neit wachten om me te doden, of eht in elk geval te proberen.' Ze kon de minachting niet uit haar stem houden.
Dit ging Terry toch te ver. Ze stond op. 'Hou je mond over hem! Hij is geen gedrocht!' Tyra schrok van de uitbarsting. Terry was zo onvoorspelbaar...
|
|