|
Post by ruka on Jul 2, 2007 22:24:03 GMT 2
Ze friemelde aan haar haar. Het leek net alsof ze in een trans was. Als je haar blik volgde kon je zien dat ze op de leraar lette. Ze had een lach op haar gezicht. Ze had nog niet eens in de gaten wie er langs haar zat, voor haar zat ze wist zelf niet dat er iemand achter haar zat. Etsuko, zo heette het meisje en ze vond de les niet zo interessant.., de leraar, die vond ze interessant.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 6, 2007 1:02:33 GMT 2
Gegrinnik. Gefluister. Opnieuw gegrinnik. Joey boog zich langzaam naar voren, tot hij vlak bij Etsuko's gezicht kwam. Zacht fluisterde hij in haar oor: 'Denk je echt dat hij op een leerling zou vallen?' Toen liet hij zich achterover vallen op zijn stoel en barstte in lachen uit. Shirie grinnikte goedkeurend en rekte zich uit. 'Verlieffd op mijn stiefpapa. Ze is gek,'zei ze, niet echt zacht, maar niet zo hard dat iedereen het kon horen.
Tyra schudde afkeurend haar hoofd. 'Stel etters,'mompelde ze zacht. Terry, die naast haar zat, hoorde het niet eens.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 21:35:23 GMT 2
Etsuko beet op haar onderlip. 'Mag ik ook nog naar zijn verhalen luisteren?' vroeg ze kil. Ze keek twijfelig en keek toen ik haar boek. Het boek stond alleen maar vol met hartjes. Ze klapte haar boek snel dicht. 'Ik vind hem heus niet leuk als je dat denkt hoor' mompelde ze tegen hen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:27:04 GMT 2
'Nee, natuurlijk niet, en Shirie is oorspronkelijk blond!' Joey gierde het uit. Shirie vond de grap niet erg gepast. Ze heidl er niet van als mensen haar blond noemden. Ze schude haar bruine ahren over haar schouder en wierp Etsuko een vasle blik toe. 'Als hij uberhaupt ooit interesse in je zou hebben, dan zou je mijn bijna stiefmoeder zijn, Klinkt dat niet leuk?' Joey rolde bijna van zijn stoel van eht lachen, maar Shirie hield het op haar minachtende lachje.
Tyra sloeg boos emt haar ahdnen op de tafel. 'Waarom doet ze zo?'vroeg ze aan Terry. Terry had verschrikt opgekeken en volgde nu Tyra's blik. Ze haalde haar schoduers op. 'Tjah, jij kent haar als dat leive meisje, ik ken haar ook als de arrogante bitch die ze kan zijn.'
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 17:10:03 GMT 2
Meral staarde voor zich uit alsof ze in een soort van trance was, maar zij keek niet naar de leraar. Ze staarde naar Joey die een tafeltje naast haar zat, en had haar kin op haar hand gelet. Nu Manuel haar had 'afgewezen' moest ze iemand vinden die met haar naar het Gala wou. Eigenlijk wou ze niet. Manuel zou er ook zijn, met die Chantal.., en ze wist niet of ze dat wel zou trekken.
|
|
|
Post by ruka on Jul 7, 2007 18:25:36 GMT 2
Etsuko keek naar haar tafel. 'Ik zei toch al dat ik hem niet leuk vond' zei Etsuko niet echt overtuigd.
'En anders? vinden jullie het echt zo grappig?' vroeg ze en keek om en om naar ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 19:35:08 GMT 2
Joey hield zijn gezicht in plooi en glimalchte liefjes. 'Waarom zou ik dat dan erg vinden? Ik bedoel, flirt jij maar een eind weg met Sneep, misschien krijgen jullie wel hele mooie kindjes.' Shirie sloeg har hand voor haar mond en draaide haar hoofd weg. Ze kon een grinnik niet onderdrukken. 'Kindjes,' proestte ze.'Allemaal stiefzusjes en broertjes.' De gedachte vond ze werkelijk lachwekkend, zelfs al zou ze er eigenlijk niet aan moeten denken.
Tyra draaide zich kwaad om. 'Houden jullie twee nou eens op! Wat is jullie probleem echt?' Ze werd nooit boos, maar ze gingen gewoon te ver. Etsuko had hen toch niks gedaan? Terry haalde alleen haar schoduers op. Ze keek wel uit. Ze wilde zelf geen mikpunt worden van de spot van de B & J twins.
Shirie wierp Tyra een verveelde blik toe. Laat ons nou lekker, zei die blik. Joey keek ook op, en zag opeens Meral. Hij glimalchte naar haar en knipoogde.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 21:23:24 GMT 2
Meral werd knalrood, glimlachtte op haar beurt terug en wendde haar blik dan naar de tafel en begon op volle snelheid aantekeningen over te schrijven. Vanuit haar ooghoeken keek ze naar Etsuko. Zou die echt op sneep vallen?
|
|
|
Post by ruka on Jul 7, 2007 22:00:50 GMT 2
Etsuko keek niet meer naar sneep, ze luisterde alleen goed, en schreef soms aantekeningen. Ze durfde hem niet aan te kijken, dan zouden ze weer gaan lachen. 'Kunnen jullie niet stoppen?' vroeg ze toen zenuwachtig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:19:15 GMT 2
Shirie dacht er even over na, maar Joey ging vrolijk door. 'Ik denk er niet aan. Als je op een elraar valt, dan vraag je erom om bespot te woreden. Zeker als het de stiefvder van mijn beste vriendin is.' Hij grijnsde gemeen, maar was nog wel instaat om vriendelijk naar Meral te ijken en zacht te fluisteren: 'Hoe gaat eht emt jou?' Shirie twijfelde even, maar besloot toen dat Joey gelijk had. 'Je dacht toch neit dat je op mijn leive stiefpapa kon vallen zonder dat we je daarvoor zouden pakken, of wel?'
|
|