|
Post by ruka on Jul 8, 2007 22:55:55 GMT 2
'Dat meen je niet?' zei Hunter in zichzelf. 'Dat mens is echt gestoord, vergeleken bij haar ben ik normaal' zei hij lachend, zijn puntige tanden waren nu zichtbaar. 'En ze had iemand bijna vermoord?'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 23:00:36 GMT 2
Terry haadle haar schodeurs op. Ze stootte hem aan met een flauwe glimlach. 'dat wil ik niet zeggen, jij normaler dan zij, maar...' ze zuchtte diep. '... Ja, ze had bijna iemand vermoord. Al hoewel.. als weerwolf en de wolf ahd de controle over genomen.' Joey hoorde Terry en draaide zijn hoofd met een schk in hun richting. Zijn ogen waren dreigend en Terry zweeg. Tyra keek van de een naaar de ander. Shirie zelf zat rustig op haar stoel en bladerde door har boek. 'Je mag die spreuk nu weer ongedaan maken, Blue,'mompelde ze tegen Joey. Hij keke haar even aan en grijsnde toen. 'Had je dat door?'vroeg hij lachend en hij hief de spreuk op. Opeens was er weer geluid.
|
|
|
Post by ruka on Jul 8, 2007 23:06:18 GMT 2
'Zo gek ben ik toch opzich niet?' vroeg Hunter met een lachje. 'Okee, ik geef toe, ik heb iemand vermoord en het teken van mijn pa opgeroepen, okee dat was ook best slecht. Toch? Maar Ik ben niet helemaal normaal nee, maar dat zijn mijn vader en moeder ook niet' hij glimlachte flauwtjes.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 23:12:20 GMT 2
'Haar ouders ook niet.' Terry fluisterde nu. Joey had zin aandacht op wat naders gericht. 'Zoals ik al zei, haar vader is een weerwolf en haar mdoer een arrogante zwerkbalkampioene. Ze heeft Shirie haar elven lang verwaarsloost! Moet je nagaan. De combinatie van een knappe, arrogante, talentvolle, Cubaanse vrouw, dat samen emt een onzeker, maar neit slecht uitziende engelse weerwolf. dan krijg je... -Ze keek naar Shirie, knap, duidelijk Cubaans en met een wolf in haar binneste- haar.' Ze zuchtte diep.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 23:14:41 GMT 2
Carmen had haar hoofd omgedraait zodra Hunter was begonnen met praten en ze staarde naar haar perkament. Toen ze het woord normaal hoorde keek ze heel even op. "Je heb geen sprankje normaal in je." Mompelde ze zo zacht dat alleen iemand naast haar het zou kunnen horen.
Melia bleef Shirie de hele tijd aankijken, onder haar gewaad had ze haar stok vast. Ze keek even naar Sneep, die blijkbaar niets hoorde. Ze begon spreuken in gedachte op te noemen en te bedenken welke bruikbaar was zonder schuld te krijgen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 8, 2007 23:15:36 GMT 2
Hunter keek naar een muis die over de grond liep. 'Zie je dat muisje? Die is echt op op te vreten Hij heeft genoeg vet, hij ziet er lekker uit, en...' Hij stopte, 'oeps' mompelde hij in zichzelf.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 23:24:19 GMT 2
Carmen keek geschrokken om naar Hunter en pakte haar stok. "Wingardium Leviosa." Zei ze en liet de muis naar zich toe komen en op haar tafel landen. Daar hield ze hem meteen bij met haar hand. Ze wierp Hunter nog even een half boze, half verontwaardigte blik toe.
|
|
|
Post by ruka on Jul 8, 2007 23:38:34 GMT 2
'Ojee Carmen, zo bedoelde ik het niet, dacht je nu werkelijk dat ik hem op wou eten?' vroeg hij en keek haar vragend aan. 'Als ik zo graag iets wil pak ik eerder een konijn, of iets anders, maar geen muisje' zei Hunter haar geruststellend, niet eens weten dat hij het zelf allemaal echt zei.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 23:48:54 GMT 2
Carmen keek Hunter ongelovent aan. "Ik neem liever het zekere voor het onzekere." Zei ze toen en liet het muisje een beetje over de tafel lopen.
Roc zat naast Carmen en had niets gemerkt van het menigsverschil. Maar hij gaf een schreeuw van schrik toen er ineens een muis over zijn perkament liep.
|
|
|
Post by ruka on Jul 8, 2007 23:55:56 GMT 2
Hunter grinnikte en keek naar het muisje. 'Ik wil er alleen maar mee spelen' zei Hunter met een lachje.
|
|