|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 19:19:55 GMT 2
Shirie kreeg een lachstuip en knikte naar de ketel. 'Ga jij noum maar roeren. Ik heb haar gevraagd me bezig te houden emt interessante verhalen als ik bezig ben. We merken wel hoeveel zinnigs eruit komt.' Ze grinnikte terwijl ze langzaam schors begon te schaven en voorzichtig op een hoopje legde.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 22, 2007 19:31:24 GMT 2
'Nou-hou,' zei Amber, terwijl ze weer begon te roeren. 'Ik zeg áltijd zinnige dingen. Ik heb nog nooit iets onzinnigs gezegd,' zei ze overtuigend. 'Maar, als jullie liever niet willen dat ik praat, nou, dan houd ik m'n mond wel,' zei ze beledigd, al verraadde een lichte grijns dat ze het niet serieus meende.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 21:03:39 GMT 2
'Hey, daarvoor heb ik je neit ingehuurd!'lachte Shirie en ze stootte Amber aan. 'Praten jij, of je maakt je eigen drankje maar. Kom op, roddels, leuke verhalen en onzinne gesprekken, anders ga ik staken. Bij jou dan, zijn drankje maak ik af.' Ze grinsde naar Evan.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 23, 2007 18:21:54 GMT 2
'Nou jáááá zeg. Voor hem doe je het wel gratis, en voor mij niet. Nee hoor, Amber moet er weer voor werken. Ik voel me zwaar gediscrimineerd,' zei Amber, en trok een pruillipje, al moest ze daarna even grinniken. 'Oké, oké, ik begin wel weer te praten. Als jij tenminste even zegt wáár ik over moet praten. Ja, zelfs aan mijn inspiratie voor gespreksonderwerpen komt ooit een eind. Zou je niet zeggen, hè? Normaal weet ik overal een gespreksonderwerp van te maken, maar op commando kán ik het gewoon niet. Oh, wacht even, ik zit al weer een hele tijd te blaten over waar ik over moet blaten. Zie je wel dat ik overal een gespreksonderwerp van kan maken?' ratelde Amber, ondertussen steeds roerend in de ketel.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 25, 2007 21:30:32 GMT 2
Shirie lachte. 'Vertel mij maar jouw top tien van jongens en leg uit waarom ze op die plaats staan. Ik ben erg benieuwd op wat voor jongens jij nou allemaal valt. Misschien lijkt onze smaak wel erg op elkaar.' Ze verdeelde de schors over de twee ketels en keek goedkeurend toe hoe de drank helder groen werd. 'PRima kleur.'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 20:26:04 GMT 2
"Ik ben al bezet!" zei Evan lachend en hefde waarschuwend zijn handen op en grijnsde "Alhoewel ze bezeten wordt door Voldemort". Zijn gezicht vertrok even en hij keek zwijgend voor zich uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 20:28:49 GMT 2
Shirie stopte met haar bezigheid en staarde hem verbijsterd aan. 'Dat is je vreindin? Ik kwam haar laatst tgen in het bos. Ze... leek er niet al te best aan toe. Moeten we niet iemand waarschuwen om haar te genezen ofzo? Het lijkt me niet al te fijn... Misschien heeft die engerd ermee te maken...' Ze dacht aan Hunter en voelde hoe haar nekharen overeind gingen staan.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 20:38:53 GMT 2
"We hebben al veel gedaan" zei Evan en zuchtte diep, en boog zich over zijn ketel "Maar ze heeft soms heldere momenten. Kort. Dan weer niet".
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 26, 2007 22:14:05 GMT 2
'Wat? Is Anne jouw vriendin?' Amber keek hem meelevend aan. Ze had wel gehoord van het meisje, maar had zich er niet echt mee bemoeid. 'Dat, eh - lijkt me flink balen,' zei ze, terwijl ze steeds langzamer ging roeren in de ketel en Evan nog steeds geboeid aankeek. Zelfs haar meest favoriete onderwerp, namelijk jongens, liet ze er even voor links liggen.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 23:04:50 GMT 2
"Uhm.. Ja. Is het ook wel soms" zei Evan, een beetje geschockeerd door de plotselinge aandacht die nu zijn kant op kwam. "Maar ik denk dat jeweetwel binnenkort wel.. weggaat" zei hij dan uiteindelijk.
|
|