|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:41:34 GMT 2
Shiries handen lagen stil, haar blik gericht op haar torren. 'Ik weet niet of Voldemort zomaar weg gaat. Hij wil iets van haar en tot hij het heeft,zla hij neit verdwijnen. Of ze faalt en hij... lost haar zeg maar. We meoten hem verdrijven. Er is geen adnere keus.'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 28, 2007 21:41:00 GMT 2
'Maar hoe?' Amber keek Shirie fronsend aan, plotseling heel serieus. Ze was bijna vergeten dat ze moest roeren, en hield de lepel alleen maar een beetje slapjes vast. Ze keek weer even naar Evan. 'Maar dat proberen jullie toch ook al?'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 21:49:45 GMT 2
"Ja" zei Evan, redelijk teneergeslagen en staarde naar het tafelblad "Het heeft alleen niet echt.. nut"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 12:56:48 GMT 2
Shirie balde haar vuist en sloeg op de tafel. De torren sprongen een eindje op in de lucht en vielen weer neer. 'Dan proberen jullie het op de verkeerde manier. Voldemort is sterk, maar niet onverslaanbaar. Dat kan niet! Hij is al eens verslagen. Ik weet dat eht gaat lukken. We moeten gewoon sterkere middelen toepassen.' Ze keek van Amber naar Evan en haar blik was strak.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 29, 2007 18:48:52 GMT 2
'Jeetje Shirie, je maakt me bang!' riep Amber ineens door de klas, waardoor verscheidene leerlingen fronsend omkeken. Sneep wierp haar een vuile blik toe. Amber negeerde hen en keek Shirie weer aan, met een verontschuldigende grijns op haar gezicht. 'Maar hoe zou jij het dan willen proberen?' vroeg ze aan haar.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 29, 2007 21:13:05 GMT 2
Evan schrok zich zo erg dood van de plotselinge uitbarsting van Shirie dat hij half van zijn kruk afdenderde. "Jees" mompelde hij zwak en staarde Shirie aan "Je bent.." -hij zocht naar het goede woord- "Temperamentvol"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 21:18:06 GMT 2
Shirie knikte, maar haar blik verzachtte niet. 'Ze moet geen moment langer onder zijn vloek zijn. Sommige mensen komen er nooit meer bovenop. Ze worden nooit meer zichzelf.' Ze liet haar blik weer afzakken naar haar tafel. 'Helaas heb ik daar genoeg voorbeelden van gezien. In elk geval..' Ze keek weer naar de andere twee, deze keer wat kalmer. 'Moeten e haar zo snel mogelijk helpen. Drankjes, amuletten, dat soort dingen.'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 29, 2007 21:25:16 GMT 2
Maar Amber richtte zich nu niet meer op Shirie's ideeën om Anne van Voldemort af te helpen, maar de andere opmerking van Shirie. 'Hoe bedoel je, genoeg voorbeelden? Heb je zoiets eerder meegemaakt, dan?' Fronsend keek ze Shirie aan, zich afvragend wat ze zou antwoorden.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 22:34:04 GMT 2
Shirie knikte, schudde haar hoofd en knikte toen opnieuw. 'Ja en nee. Ik heb een tijd stage gelopen bij de aurers, omdat mijn cijfers zo belachelijk hoog waren en ik dat graag wilde als mijn carierre later. Ik heb een hoop gezien, maar zoiets niet. Tot er een keertje een aurer in het ziekenhis belandde en ik met mijn mentor hem ging bezoeken. Hij lag op een zaal waar iemand lag doie hetzelfde heeft gehad als dat meisje. En... dat was neit al te leuk.'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 29, 2007 22:40:02 GMT 2
Evan slikte en probeerde het beeld van 'anne met de rooie slangenogen' uit zijn hoofd weg te bannen. Hij zweeg en staarde naar zijn ketel, wat maar goed was want Sneep kwam net voorbij lopen.
|
|