|
Post by Madjic on Jun 10, 2007 12:23:30 GMT 2
Roc kwam met zijn digifototoestel de llkamer in. Hij keek even rond, opzoek naar inspiratie. Hij zag een aantal leerlingen bij de haard zitten en een stel zaten tovenaarsschaak te spelen. En natuurlijk het standaard geklets. Hij nam een paar fotos en bekeek ze daarna krities. Hij slaakte een zucht en verwijderde ze daarna. Met nog een diepe zucht liet hij zich op een stoel vallen. "Waar ben je mijn muse?" Vroeg hij zacht tegen zichzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 10, 2007 19:13:51 GMT 2
Tyra zuchtte diep. Ze liep de leerlingen kamer in. Het verhaal van Shirie had haar diep geraakt. Ze kon ook neit geloven dat Miquel haar er niks over had verteld! Ze zag Roc en ging tegenover hem op de bank zitten. Ze glimlachte flauwtjes naar hem. 'Haaj.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 21:54:48 GMT 2
"Hee Roc, Hee Tyra" klonk het. Meija was inmiddels ook de leerlingenkamer binnengekomen en ging op een stoel zitten. Ze merkte niet dat haar vriendin droevig was ofzo.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 11, 2007 18:01:38 GMT 2
Rebecca stapte de leerlingenkamer binnen, met een paar boek over Voorspellend Rekenen, een veer en een perkament onder haar arm. Ze kwam uit de bibliotheek, waar ze Elvira had geholpen met Voorspellend Rekenen. Ze legde de boeken en de rest neer op een tafel, en plofte daarna neer in een stoel. Ze begroette haar vriendinnen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 19:09:46 GMT 2
Roc groette de rest met een somber gezicht terug. Hij staarde de leerlingenkamer opnieuw rond, maar zag nogsteeds niets. Hij speelde ondertussen verveelt met zijn fototoestel. Toen liet hij zijnogen nog een keer langs de meiden gaan. Eerst verscheen er een frons op zijn gezicht, maar daarna een grote glimlach. 'Beter dan 1 muse is 3 muses.' Dacht hij.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 11, 2007 19:23:51 GMT 2
"Wat loop jij nou te grijnzen?" zei Meija verbaasd terwijl ze naar Roc keek. De glimlach was niet ongemerkt gebleven, in ieder geval bij haar niet.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 19:30:15 GMT 2
"Ik vroeg net om een muse voor mijn fotos. Maar nu heb ik er 3." Roc hief zijn fototoestel en maakte een foto van Meija. Toen de foto gemaakt was bekeek hij hem even en knikte tevreden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 22:52:04 GMT 2
Tyra keek op. 'Muse?' vroeg ze, terwijl ze Meija en Rebecca begroette. Ze zag dat Roc een fototoestel bij zich had, maar snapte het nog steeds neit. Eigenlijk maakte het haar ook erg weinig uit. Ze wist het. Iederee wist het nu...
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 23:02:06 GMT 2
Roc knikte. "Een muse, een bon van inspiratie. Bij veel tekenaars is dat een model ofzo. En bij fotograven ook!" Hij richtte het fototoestel op Tyra. "Lachen." Zei hij en wachtte met de foto te nemen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 23:06:29 GMT 2
Tyra keek weg. 'Dan moet je een mooi meisje zoeken. Misschien dat Shirie kan lachen.' Ze stond op. Ze betwijfelde of Shirie in lange tijd nog zou lachen.... Zelf wist ze ook niet mer hoe het moest. 'Doet dat van Shirie jullie dan niks?'Vroeg ze zich hardop af.
|
|