|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 23:11:24 GMT 2
Roc leit het fototoestel zakken. "Natuurlijk wel. Maar ik kan niet bij elk erg ding stil blijven staan. Dan zou er helemaal niets van mijn leven komen." Hij glimlachte zwak. "En jij zou dat ook niet moeten doen. Het is goed om je om iemand zorgen te maken, maar je moet niet vergeten aan je eigen leven te denken." Hij herrinderde zich dat Carmen dat al meerdere malen tegen hem had gezegt.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 23:27:24 GMT 2
Tyra knikte. Ze ging weer zitten. 'Dat is waar. Je hebt gelijk. En... zo'n goede vreindin is Shirie neit. Maar toch, ik voel emt haar mee. Ze zal hem nu meerder keren per week zien! Dat is toch.... moeilijk voor haar? en voor hem.' Ze zuchte. 'Zal ik dan nu maar proberen te alchen? Als je denkt dat ik een goed geneoge muze zou zijn?' Ze glimlachte
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 23:30:16 GMT 2
Roc dacht even na. "Het klopt wel, maar het is iets wat ze zal moeten aanvaarden. Ze kan toch niet van de lessen wegblijven!?" Hij glimlachte. "Je zult een uitstekende muse zijn." Zei hij met een knipoog en maakte een foto. "Perfect."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 23:34:06 GMT 2
Tyra voelde dat ze rood werd en keek senl weg. 'Dank je.' Ze dacht even na. Ze kende Shirie nu een week ofzo en wat ze van haar had gezien... Shirie deed neit wat mensen van haar vroegen. Ze altijd haar recht nemen en ervoor vechten. Ze schudde haar hoofd. 'Ze zal de lessen weigeren te volgen, haar kennende en zelfs risceren om ervoor vans chool gestuurd te worden.'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 23:36:55 GMT 2
Roc zuchtte. "Dan kan ik niets anders zeggen dat ze een lafaard is. Ik heb niets tegen haar hoor! Maar ze loopt weg van haar problemen en daar kunnen we niet zo makkelijk bij helpen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 23:41:46 GMT 2
Tyra knikte. 'Het enige is....' Ze zweeg even. 'Ik wet van Miquel dingen die bijna niemand anders weet van haar. Miquel had haar dus horen praten met die Draconic. Ze.... ze heeft een heel moeilijke jeugd gehad. Ze was altijd alleen. Haar moeder heft haar verwaarloosd en ze had dus geen vader. Hij is haar nooit komen opzoeken. Als ze elkaar neit toevallig hadden ontmoet, dan had het misschien jaren geduurd, of had ze hem zelfs nooit ontmoet.' Ze zweeg. Zelf kon ze eht Shirie neit kwalijk nemen, maar ergens twijfelde ze. Had Roc gelijk? Was het laf?
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 18:40:05 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Ik ben van mening dat toeval niet eens bestaat. Het kon niet anders dan dat ze elkaar een keer zouden ontmoeten. Maar dit alles is nogsteeds geen reden om zo te doen. Natuurlijjk mag ze best boos zijn, maar heeft ze daar dan nog niet haar hele leven voor gehad?"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 19:29:17 GMT 2
"Ik heb alles gemist" zei Meija en kneep haar ogen even tot sleetjes, een tik die ze, net als haar broer, had. Alleen had zij hier een serieus gezicht bij.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 12, 2007 20:03:06 GMT 2
Rebecca keek op en luisterde mee naar wat Tyra en Roc zeiden. Ze volgde niet helemaal waar ze het over hadden; duidelijk over Shirie, maar wat was er precies aan de hand? Rebecca vermoedde dat er iets tijdens een les was gebeurd, toen zij er niet was. Ze keek Meija even vragend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 20:11:53 GMT 2
Roc keek naar Meija. "Ja, je hebt iets gemist. Maar ik zal niet de gene zijn die het vertelt." Hij glimlachte vriendelijk. "Shirie moet hetr zelf maar aan mensen vertellen als ze wilt dat zij het weten."
|
|