|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 7:30:07 GMT 2
'Ik ben het met Roc eens, stel dat. En je weet maar nooit. Zulke mensen willen we gewoon niet kwijt. Toch vind ik dat jullie wel een aardige poging doen, maar wat me verbaast is dat ze deze 'informatie' tussen haakjes gewoon aan de leerlingen geven. Wat moet er dan mis zijn met de leraren of misschien mensen van het Ministerie?' Sin haalde even adem. 'En dat is mijn mening' besloot hij.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 18, 2007 18:26:27 GMT 2
Rebecca keek even van Roc naar Sin. Ze richtte zich naar Roc, terwijl ze zei: 'Maar stel dat als we met een groepje op onderzoek uit gaan,' begon ze, 'hoe kunnen we dan weten dat de dader daar niet bij zit? Wie kunnen we vertrouwen?' vroeg ze. Ze keek haar vrienden even aan, en het gevoel dat een van hen de moordenaar zou kunnen zijn bekroop haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 18, 2007 19:03:14 GMT 2
Roc dacht na. "Okey... is er niet een spreuk waarbij je kan zien wie de waarheid zeggen? Want dan kunnen we allemaal zeggen dat we de moordenaar niet zijn en dan zien we wie er liegt."
|
|
|
Post by admin. on Jun 18, 2007 20:35:38 GMT 2
"Veterasum! Dat is het - veterasum! We kunnen naar de bieb gaan en het recept er voor zoeken, dan naar de kamer van hoge nood en iedereen van ons een slok geven. De enige vraag die dan in vijf minuten word gesteld is 'ben jij de dader?'. Dan zijn we er zo achter" zei Chantal, in een poging hulp te brengen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 18, 2007 21:13:28 GMT 2
Rebecca keek Chantal aan. 'Natuurlijk!' zei ze. Dat het zó simpel kon zijn, en dat ze er zelf niet aan had gedacht. Ze stond weer op uit de stoel en ging naast Chantal staan. 'Op naar de bieb dan maar?' stelde ze voor.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 8:32:52 GMT 2
Meija knikte een beetje onzeker en stond ook op. Het idee dat iemand van hun een moordenaar was beviel haar helemaal niet.
|
|
|
Post by admin. on Jun 19, 2007 14:35:56 GMT 2
"Jup" zei Chantal vrolijk. Ze draaide zich om, wenkte de rest en liep de leerlingenkamer met grote stappen uit. "Oh ja" zei ze, terwijl ze de rest met haar hand tegenhield. "Niet allemaal tegelijk, want dat valt op. Iedereen die nooit in de bieb komt gaat met de rest die daar nooit komt, zodat het lijkt alsof je een lolletje gaat trappen"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 17:15:28 GMT 2
Rebecca lachte even om Chantal. Ze vond het wel grappig hoe serieus zij te werk ging. Rebecca liep naast Chantal naar de bieb. Het zou niet zo opvallen als zij samen binnenkwamen, dat kwam wel vaker voor.
|
|
|
Post by melien on Jun 19, 2007 17:44:18 GMT 2
Sara wachtte even totdat er zich een groepje had verzameld van mensen die nooit naar de bieb gingen. Zij was er namelijk bijna nooit te vinden. Ze had wel wat beters te doen.
(ok... ik heb nu geen flauw idee waar het overgaat maar ik heb ook geen tijd om het te lezen, aangezien me moeder elk moment kan komen.. ik lees het wel een keertje)
|
|
|
Post by Madjic on Jun 19, 2007 20:21:17 GMT 2
Roc lachte. "Yes mister!" Hij sprong op en liep met zijn handen in zijn zakken naar de bieb. Hij ging niet heel vaak naar de bieb, maar wel vaak genoeg.
|
|