|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 21:12:06 GMT 2
Rebecca keek even de leerlingenkamer rond. In een hoekje zaten nog een paar jongens die ze alleen van gezicht kende, en hier en daar was nog een plukje eerstejaars. Haar blik gleed weer af naar het groepje jongens. Misschien was het een van hen? Misschien, misschien. Rebecca schudde even haar hoofd. Eigenlijk wilde ze er liever niet over nadenken, maar ze kon de gedachte aan de moorden niet uit haar hoofd krijgen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 14, 2007 14:39:55 GMT 2
'Ik weet het niet, als je zulke dingen op een blaadje zet, dan wil je toch gewoon gepakt worden? Of diegene doet alsof hij of zij iemand anders is? Tis verwarrend.' zei Vic tenslotte. Hij schoof wat naar de zijkant van de bank waar hij zat, zodat ie tegen de zijkantleuning aanzat. Hij probeerde te glimlachen, iets wat niet lukte.
|
|
|
Post by melien on Jun 14, 2007 14:44:10 GMT 2
Sara had rustig zitten luisteren. Nu mengde ze zich echter wel in het gesprek. "Ik weet het niet hoor. Maarja, als alle leerlingen naar de dader op zoek gaan is die zeker zo gevonden. We moeten elkaar echter niet gaan beschuldigen want dan gaat het helemaal fout denk ik." zei ze rustig. Ze zat na te denken. Wie kon het toch zijn?
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 14, 2007 16:49:03 GMT 2
Rebecca dacht even na. 'Ik weet het niet hoor. Volgens mij is het zo makkelijk nog niet als sommigen denken. Als de dader de leraren al om de tuin heeft kunnen leiden - want die hebben hem dus niet te pakken gekregen - hoe moeten wij hem dan vinden?' vroeg Rebecca zich hardop af. Ze keek de anderen een voor een even aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 18:12:38 GMT 2
"Ik vind het leip hoor!" zei Meija ongerust en friemelde met haar haar "Ik bedoel, straks zijn wij de volgende!"
|
|
|
Post by Madjic on Jun 14, 2007 21:26:40 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Het kan ook zijn om ons allemaal op stang te jagen. Ons tegen elkaar op te zetten. Als we elkaar inderdaad gaan beschudligen.... zoals we met deden over de zwads. We veronderstelde maar dat een van hun het was, zonder dat we ook maar iets van bewijs hadden."
|
|
|
Post by admin. on Jun 15, 2007 15:58:40 GMT 2
"Daar heb je een punt" zei Chantal, die zojuist de leerlingenkamer in was komen lopen. "Dat wat je zei - over het feit dat ze ons tegenover elkaar proberen te zetten. Ze verzwakken je eerst van binnen, zodat je geestelijk niets meer kan, en dus ook geen lichamelijke kracht meer over hebt. Net als bij Anne en Charlotte, heb ik gehoord. Jeweetwel vermoord eerst geliefden. Stel je voor dat de dader een dooddoener is!"
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 15:58:42 GMT 2
Sara deed haar best om het opkomende gevoel van paniek te onderdrukken. Ze werd er wel zenuwachtig van. Ze keek naar de anderen. "Ja, maar als het nou is om ons op de stang te jagen, hoe zijn dan die drie leerlingen vermoord? Dat kan och zeker geen toneelstuk zijn." zei ze. Eerder tegen zichzelf. Maar ze had het zo hard gezegd dat de anderen het ook makkelijk hadden kunnen horen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 15, 2007 16:02:43 GMT 2
"Dat bedoel ik. Ik denk dat die meisjes alle drie vrienden of familie van één persoon waren, die er nu erg over inzat" opperde Chantal, terwijl ze op een stoel ging zitten en aan haar haar zat. "Net als bij Anne en Charlotte, opnieuw"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 17:02:12 GMT 2
Rebecca knikte. 'Ja, we moeten misschien beginnen met een verband zoeken tussen die drie meisjes!' zei ze. Ze schrok even over hoe enthousiast ze ineens klonk.
(Whaha, vet melig, volgende week hebben we op school een of ander CSI-project, dan hebben ze een moord in scène gezet, en moeten alle tweedeklassers dat gaan oplossen, het project heet: 'Mijn leraar is een moordenaar' xD -ziet haar wiskundeleraar al iemand met een geodriehoek vemoorden-)
|
|