|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 19:31:27 GMT 2
Rebecca slikte. 'Ja... Ik vind 't echt zo'n eng idee, dat er gewoon een moordenaar op onze school zit,' zei ze, en ze merkte dat haar stem erg schor klonk. Ze hoestte even kort, en keek verlegen glimlachend naar Vic.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 19:34:29 GMT 2
"Inderdaad" zei Meija en rilde even "Het is vanochtend in de ochtendprofeet verschenen. Slechte publiciteit in ieder geval, voor zweinstein" voegde ze er dan aan toe. Terloops, want natuurlijk wist iedereen het al.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 19:41:52 GMT 2
'Ja,' knikte Rebecca. Ze rilde even bij de herinnering aan het krantenbericht. 'Maar ik begrijp vooral niet dat ze de dader niet kunnen vinden. Ik snap niet waarom dat zo moeilijk is?' vroeg ze zich hardop af.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:09:24 GMT 2
"Misschien is de inspectie niet meer wat het geweest is?" zei Meija vragend en rilde even "In ieder geval, degene die het heeft gedaan is vast iemand van Zwadderich, ik kan me niemand anders voorstellen die zo gek in zijn hoofd is om zoiets te doen"
|
|
|
Post by Madjic on Jun 13, 2007 20:19:01 GMT 2
Roc dacht na. "OF het is iemand van buiten de school... of misschien zelfs een leraar!" Hij vond het maar een vreselijke gedachte. "Ik vind dat we allemaal op onze houden moeten zijn."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 13, 2007 20:20:08 GMT 2
Vic zat even wat afwezig maar mengde zich vervolgens inhet gesprek. 'Het is zeker slecht voor Zweinstein, eerst een student naar Azkaban, nu 3 moorden in 1. En dan zegt Perkamentus dat er geen reden om bang te zijn is.' zei hij terwijl hij zwak glimlachde.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 13, 2007 20:37:05 GMT 2
Roc sprong ineens op. "NEE!! Het is geen Zwad geweest!" Er liep een rilling over zijn rug en keek de leerlingenkamer rond. "Het is iemand uit de afdeling van wijsheid...."
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:39:11 GMT 2
"Joh, doe rustig" zei Meija een beetje geschrokken. "De afdeling van wijsheid? dat zijn wij dan, maar het is vast dubbelzinnig ofzo" ze keek de leerlingenkamer even rond "Denk jij dan dat het iemand van óns is?"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 20:56:11 GMT 2
Rebecca schudde haar hoofd. 'Waarom zou diegen dat dan zeggen? Misschien is het juist om ons op een dwaalspoor te brengen,' probeerde ze zichzelf gerust te stellen dat de moordenaar niet in Ravenklauw zat. Ze moest er niet aan denken dat de dader nu misschien wel in deze ruimte was.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 13, 2007 21:02:24 GMT 2
"Nee, ok. Maar diegene kan ook door een spreuk beinvloed zijn.... of misschien iets anders... Een dwaalspoor kan ook ja." Roc voelde zijn angst groeien. Wie kon het dan zijn?
|
|