|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 22:01:13 GMT 2
Meija knikte, wierp een vragende blik op Rebecca terug om aan te geven dat zij het ook niet wist, en mompelde "Ik begrijp het hoor". Ze stond op en liep naar haar vriendin toe, en zei even niets.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 12, 2007 22:41:40 GMT 2
Vic kwam de leerlingenkamer binnen lopen, ietswat buiten adem aangezien hij wat buiten gehangen had. Hij liet zich in een stoel zakken bij Roc, Rebecca, Meija en Tyra. Hij had weinig behoefte op het moment om even wat woorden te wisselen dus stak hij zijn hand op naar iedereen en ging gewoon zitten, uitrusten van het buiten geweest zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 22:46:57 GMT 2
Roc groette Vic. "Goedendag." Zei hij een beetje vrolijk. Zonder erbij na te denken maakte hij een foto van Vic, Meija en Tyra.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 12, 2007 22:53:43 GMT 2
'Hee.' klonk het toen bij Vic vandaan. Even lachde hij maar kneep zijn ogen half dicht toen hij door Roc op de foto werd gezet. Spottend zei hij:' Waar was dat goed voor?'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 23:02:35 GMT 2
"Inspiratie!" Riep Roc vrolijk en bekeek de fotos. "Prachtig." Zei hij lachent. "Je bent echt een schoonheid." Hij kon zijn lach niet inhouden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 12, 2007 23:04:44 GMT 2
Vic keek Roc even met een blik aan van 'Waar heb je het over, je bent gek' maar barstte vervolgens in lachen uit. 'Whaha, je bent gek.' klonk er tussen het lachen door. Nadat hij iets rustiger was geworden vroeg hij:'Waarom ben je eigenlijk met een fototoestel bezig?'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 23:27:58 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Het is en blijft een hobby en had er weer eens zin in. Maar ik had maar geen inspiratie, alle fotos waren flut. Maar nu gaat het weer." HIj grijnste. "Ik heb mijn muses gevonden." Zei hij lachent. "EN wat dat gek zijn betreft. Ik perfureer prettig gestoort." Opnieuw schoot hij in de lach.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 8:00:47 GMT 2
Meija lachtte en maakte kort een buiging, en ging vervolgens op de bank zitten en trok haar kniëen op tot aan haar kin, en bleef zo enige tijd zitten "Iemand nog iets te vertellen?" zei ze dan uiteindelijk.
|
|
|
Post by melien on Jun 13, 2007 16:46:29 GMT 2
Sara kwam de leerlingenkamer ingelopen. Ze was eindelijk op Zweinstein. Ze had er al de hele tijd zo ontzettend naar uitgekeken. Het was altijd zo gezellig. Ze keek om zich heen en zag dat het best wel druk was. Ze glimlachte naar een paar mensen. Niet dat ze echt iemand kende maar dat maakte haar niet zoveel uit. Ze liep naar de stoelen bij het vuur en plofte neer op een stoel.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 18:29:21 GMT 2
Meija keek even verbaasd op naar Sara en wierp dan een verbaasde blik naar Roc. "Hebben jullie het al gehoord? van die moorden?" zei ze dan uiteindelijk.
|
|