|
Post by admin. on Jun 15, 2007 17:11:57 GMT 2
{XD} "Enthousiast?" vroeg Chantal verbaasd toen Rebecca uitgesproken was. "Je bent waarschijnlijk niet de enige. Wie gaat er mee? Samen komen we er wel achter!"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 17:13:58 GMT 2
'Nou, enthousiast...' stamelde Rebecca een beetje. Maar ze kon het niet verbergen; eigenlijk had ze best veel zin om de waarheid te achterhalen. Ze stond op uit de stoel en liep naar Chantal toe. 'Oké, ik ga mee!' zei ze.
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 17:25:30 GMT 2
"Ik ga mee." zei Sara vanuit haar stoel. Ze stond op en liep naar de andere twee toe. Ze kende weliswaar nog niet zoveel mensen, maar om de moord op te lossen had ze wel zin in. Ze keek naar de anderen die bij het vuur zaten.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 15, 2007 18:08:44 GMT 2
"Ik ook" zei Meija en glimlachtte even. "Maar dat briefje, dat het iemand uit onze afdeling is? Dat kan ook geschreven zijn door iemand met een héél ziek gevoel voor iemand". Betekenisvol keek ze Chantal en Rebecca aan. Het was geen geheim dat zij en Florian geen goede relatie hadden, of hoe je het dan ook wou noemen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 18:17:33 GMT 2
Rebecca knikte even en dacht na over wat dat briefje te betekenen kon hebben. 'Er zijn verschillende mogelijkheden,' zei ze. 'Één: De dader zit inderdaad in Ravenklauw, twee: hij zit niet in Ravenklauw en dit is om ons op een dwaalspoor te brengen, drie: hij zit wél in Ravenklauw, maar weet dat wij zullen denken dat het is om ons in verwarring te brengen, zodat we júist niet naar Ravenklauwers kijken,' somde ze op. Nu ze het zo hardop zei, vond ze het allemaal steeds onlogischer klinken.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 15, 2007 18:59:30 GMT 2
"Met andere woorden, we hadden helemaal niets aan die aanwijzing. Dat wil dan weer zeggen dat het of toeval was, of heel erg goed uitgedacht!" Roc grinnikte. "Dus we hebben helemaal niet." Hij hief zijn hoofd. "Maar ik doe ook mee! Ik ga noiets als een of andere nietsnut hier zitten te wachten tot er straks een van mijn vrienden doodgevonden word!"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 19:11:00 GMT 2
Rebecca grijnsde naar Roc en knikte. 'Ja - ik begrijp gewoon niet waarom hij ons het zo makkelijk zou maken door de waarheid te vertellen?' zei ze vragend, al wist ze dat de anderen het antwoord haar waarschijnlijk schuldig moesten blijven.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 7:57:42 GMT 2
"Inderdaad" zei Meija naar Rebecca en glimlachtte "Volgens mij komen we nog wel ergens"
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 8:48:27 GMT 2
Je bedoelt met zijn allen? vroeg Sara glimlachend. Natuurlijk komen we ergens met zijn allen. Om nergens te komen zijn we toch allemaal te slim. voegde ze er met een grijns aan toe. Ze was in een erg vrolijke en optimistische bui.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 11:05:17 GMT 2
"Ravenklauw he?" zei Meija vrolijk en glimlachtte. Het gesprek had haar helemaal opgekikkerd, aangezien de vervelende gebeurtenissen zich vrij snel na elkaar hadden opgevolgd. Ryanne, Florian, en de moord.
|
|