|
Post by nilou on May 30, 2007 15:16:06 GMT 2
Shane kwam moe binnen en plofte neer in 1 van de zeteltjes.Hij was erg moe van de lessen deze dag en hij moest er even tussenuit.Hij had nu namelijk vrij.Eindelijk...dacht hij inzichzelf.Hij haalde en hand door zijn haren en keek rond in de lerlingenkamer.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 15:35:38 GMT 2
Tristan liep de leerlingen kamer binnen. "Hey Shan!" Zei hij opgewekt en ging op een van de banken liggen, waar hij meestal zat of lag. "Lekker geen les? Echt relax!" zei hij en maakte het zich gemakkelijk door languit te gaan liggen. Hij gaapte luid. Het was wel fijn dat er een les was uitgevallen, dat kon hij nu wel even gebruiken.
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 16:13:35 GMT 2
Shane glimlachte."heey tristan.alles goed?ja inderdaad ff lekker geen les." Ooka Shane gaapte en keek naar de plafond,sloot zijn ogen en hoorde een paar ravenklauwen lachen,praten en fluisteren...
|
|
|
Post by Lisa .. on May 30, 2007 16:14:55 GMT 2
Vic kwam de trap van de slaapzaal afgestormd. Hij leek alsof hij net nog geen minuut geleden nog aan het sprinten was, maar nergens was ook maar een druppeltje zweet te bekeken. 'Tristan!' zei hij terwijl hij zijn vriend op z'n schouder sloeg. 'Shane.' zei hij vervolgens iets kalmer en stak zijn hand op. Hij stond achter de bank en sprong er als een gek overheen, plofde neer net naast Tristan's voeten en straalde wat gelukkigs uit. Geen les, net energie kunnen lozen en nu chillen.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 16:15:44 GMT 2
"Ja hoor met mij wel, Met jou?" zei hij en keek even naar Shane. Toen hij rondkeek zag hij een paar 2de jaars een potje knalpoker doen. Hij moest lachen toen het niet zo soepel ging. Hij stond op en liep naar ze toe en begon het ze uitteleggen. Daarna plofte hij weer op de bank neer en pakte uit zijn tas een lollie die hij van Mariël had gekregen. "Nog iets spannends gedaan?" Vroeg hij en haalde even zijn lollie uit zijn mond om dat te zeggen. "Hey Vic!" Brulde hij erachteraan. "Waarom ben jij zo vrolijk?"
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 16:23:19 GMT 2
Shane keek verlangend naar de lolly maar keek toen even weer naar Tristan."achja gaat zen gangetje.en nee ik heb niets meer echt megemaakt de laatste tijd...jij wel dan?" vroeg Shane nieuwschierig."hey Vic" zei Shane kalmpjes.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 16:28:17 GMT 2
"Mmm, Nee niet echt." Het klonk redelijk verstaan baar met die lollie in zijn mond. Hij graaide in zijn tas en haalde er nog 2 te voorschijn. "Een van jullie ook een? Mijn nicht kan het nooit laten er wat extra mee te nemen." zei hij met een grijns en gooide een lollie naar Shane.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 30, 2007 16:32:22 GMT 2
'Altijd.' zei Vic opgewekt over de lollie tegen Tristan. 'Misschien ben ik vrolijk omdat de combinatie van geen les, energie lozen en daarna chillen in de leerlingenkamer me vrolijk maakt? Gewoon wat door school rennen, kan me niks schelen wat die anderen van me vinden.' zei hij spottend. Hij ging wat onderuitgezakt zitten op de bank.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 16:35:25 GMT 2
Tristan moest lachen. "Nou ga je gang zou ik zeggen, Trouwens de leerlingenkamer is ook groot genoeg, dan zien alleen wij je, en niet ongewenst publiek." Hij grijnzde en gooide een lollie naar Vic. Gelukkig had hij er nog een paar. Hij zuchte grijnzend, Gelukkig wist Mariël dat hij ook dol was op lollies, hij wist zelf niet waar de keukens waren.
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 16:38:40 GMT 2
Shane keek met een baby schattig blij gezichtje naar de lolly en zei toen : " bedankt maatje!" Shane stak de lolly in haar mond en genoot van hem.Hij keek hoe een ravenklauw kwaad binnenkwam en naar de meisjesslaapzalen ging."ik wil ook wel eens naar de meisjesslaapzalen gaan!" Shane grinikte.wat hij zei was maar een grapje.Shane was zo niet.
|
|