|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:27:59 GMT 2
Ryan deed haastig een stap achteruit toen Chantal het portret uit kwam. Hij keek haar na en slikte. Wat was er met haar? Hij schudde zijn hoofd en liep de leerlingen kamer binnen. Hij duwde zijn hurkoffer voor zich uit en liet zijn tas van zijn schouder vallen. 'Haaj mensen. Ales goed?' Hij was nat. De paraplu in zijn vrije hand droop.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 10:05:11 GMT 2
"Heey Ryan!" zei hij en keek naar Ryan. "Regent het buiten?" vroeg hij toen hij de Paraplu zag. Toen richte hij zich weer tot Vic. "Ik doe voor jou ook wel een bestelling." zei hij grijnzend. Spider, zijn kat, kwam aangesprongen. Tristan aaide het beest. Hij schreef een briefje voor Mariël dat hij Shane en Vic ook nog graag wat lollies wouden. Hij moest grinniken toen hij dit schreef. Hij aaide het beest nog eens en toen ging Spider opweg naar Mariël. "We hebben binnenkort genoeg lollies voor de komende Eeuw gok ik zo!" Zei hij overtuigend.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 16:45:54 GMT 2
'Lollies?' Ryan keek zijn vrienden vragend aan. Toen haalde hij zijn schodeurs op. 'Regenen doet het niet. De zeeen zijn gewoon in de hemel beland en zijn weer naar beneden gestort. Wat een prut weer. Het is ook altijd ehtzelfde. Heb ik nou de hele zomer gemist?' Hij zette de paraplu weg, trok zijn jas uit en ging op een stoel zitten. Hij stak een ahnd op naar de mensen en zuchtte toen tevreden. Buiten de ingang klonk een heel zielig gehuil. Ryan schudde ijn hoofd.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 16:49:52 GMT 2
"Ja lollies! Wil je er ook een? We willen graag allemaal lollies hebben, EN mijn lieve nichtje Mariël gaat daar even voor zorgen, want ze kent de weg naar de Keukens." zei hij met een brede grijns. "Ik verlang vreselijk naar de zomer. Ik haat echt dit pokke weer." Zei hij en keek uit het raam naar buiten. Het goot echt niet normaal...
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 21:57:11 GMT 2
Ryan knikte. 'Ik ben allang dat ik hier ben!' Het gehuil en gejank werd steeds harder. Ryan zuchtte diep. Stomme beest... Hij lachtte naar Steve. 'Waarom niet, als iedereen zo lekker into lollies is, doe mij er dan ook maar een!'
|
|
|
Post by Merel on Jun 1, 2007 16:02:55 GMT 2
(het is Tristan Steve zit bij griffoendor ) "Oke, Jij dan ook maar een." zei hij en graaide in zijn tas. Daar viste hij een van de laatste lollies uit. Hij keek even zogenaamd erg verdrietig maar gooide hem toen naar Ryan. "Alsje, En lik smakelijk zogezegd."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 10:40:15 GMT 2
Vic keek even naar buiten en zei:'Waarom moet het nou zo'n rotweer zijn, snappen ze dan niet dat een lekker zonnetje en een licht briesje veel beter zijn. Of gewoon 's nachts regen en overdag heerlijk weer.' Hij deed zijn armen achter zijn nek en rekte even uit. Hij gooide het stokje van zijn lollie omhoog en liet deze met een snelle spreuk in het niets verdwijnen. 'Tris, heb je der nog een?' vroeg hij poeslief.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 15:08:59 GMT 2
Tristan had immidels 2 lollies in zijn mond. "Ja ben ik het helemaal mee eens Vic! Ik hou van de zon!" Het was aardig onverstaanbaar door de lollies. Hij keek zijn vriend aan. Toen pakte hij uiteinderlijk de laatste lollie en gooide die naar hem. "Dat was de laatste." Zei hij.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 18:58:30 GMT 2
'Dankje.' zei Vic slijmend. 'Zonder zon kun je niet naar buiten om te zwerkballen, hardlopen, zwemmen of gewoon te relaxen. Binnen kun je niet echt ergens heen ondanks dit kasteel nou niet echt klein is.' Hij lachde nog even naar Tristan, hij wist niet of hij het goed verstaan had maar stak de laatste lollie in zijn mond.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 19:29:30 GMT 2
"Jammm datm isnie zoleuk damm we miet meer kummem zwekmallen!" Zei hij met volle mond. Hij grijnsde. "Somms is het kameel veel te kleimm!" Hij vroeg zich af of Vic het wel begreep, waarschijnlijk wel.. maar toch. Hij keek hem even vragend aan.
|
|