|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 15:39:10 GMT 2
Vic plofde naast Tristan neer op de bank en lachde even naar de geschrokken eerstejaars. 'Zo'n slecht idee is het niet, maar bij wie wil je het voorstellen? Ik zie Banning of helemaal vrolijk doen of wegrennen.' Bij de gedachte alleen al lag Vic weer dubbel.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 15:49:55 GMT 2
(bij een Vriendin op de Account maar hier Tristan:)
Tristan lag nu al helemaal in een deuk. "Ik hoop dat Banning helemaal vrolijk doet... Al kan ik het me eigenlijk neit voorstellen!" Wist hij uit te brengen onder het lachen.. "Maar we kunnen het proberen... Anders gaan we toch gewoon naar een andere docent als hij het maar niks vind?"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 16:05:56 GMT 2
'Maar welke leraar wilt nou dat de leerlingen op school 'plezier' beleven?' probeerde Vic te zeggen. Het klonk vast nergens naar maar dat kon hem weinig schelen. Een feest, dansen & gek doen en er zouden ook andere mensen zijn, mederaafjes en overige. Rebecca zou er ook zijn Even schrok hij, waarom kwam ze in zijn gedachten?
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 16:16:43 GMT 2
"Professor SNeep!" Brulde Tirstan.. Hij lach nu echt in een deuk en er rolde zelfs een traan over zijn wang. Toen het een beetje ging keek hij naar Vic. "Wat is er? Waarom schik je? Ben ik zooo eng?" Zei hij en lach weer dubbel.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 16:19:43 GMT 2
Vic probeerde zijn lachen in te houden maard at was onbegonnen werk. Hij proeste het uit en rolde half van de bank af. Hij drukte zijn hoofd in een van de kussens en sloeg even met zijn hand op de bank. Daarna probeerde hij te zeggen. 'Nee niks joh, misschien moeten Kist vragen.' En bij de gedachte dat proffesor Kist een schoolfeest zou organiseren kwam hij niet meer bij.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 16:30:18 GMT 2
Tristan lag nu letterlijk naast de bank van het lachen. "K-K-Kist? Wil je soms een begravenis of Een oudheids feest waarbij je om acht uur al naar bed moet." Bracht hij met moeite uit. Hij gooide een kussen naar Vic. "Of... Misschien... Stronk! Krijgen we een plantengala!" Hij brulde het weer uit van het lachen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 16:38:05 GMT 2
'M,m,maar dan moeten we al slapen voordat het feest begint!' zei Vic op een zielig toontje. Hij stond op en liep, nouja zover dat ging, naar een van de planten die ergens in de leerlingenkamer stond. 'Mag ik deze dans van u?' terwijl hij zijn arm uitstak viel hij op de grond van het lachen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 16:53:15 GMT 2
"Ja goed idee niet?" Zei hij flauw. Hij volde Vic... Hij moest hard lachen. "Volgens mij heeft ie niet zo'n zin...... Hoe zou dat nou komen!" Wist hij uit te brengen. "Nog andere ideeën voor leraren?" Vroeg hij toen hij iets minder lachte.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 17:31:22 GMT 2
Met grote ogen keek Vic van de plant naar Tristan en weer terug. 'I-i-ik ben afgewezen door een plant.' zei hij met een trillend lipje. Maar zolang hield hij het niet vol voordat hij weer moest lachen. 'Even denken, misschien is Banning toch maar de beste keus, aangeizen die andere nog veel erger zijn.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 18:21:45 GMT 2
"Afgewezen... Door een Plant!" Tristan lag op de grond van het lachen. Zo'n beetje alle leerlingen staarde hun nu aan. Niet dat het hem iets kon schelen. Toen hij een beetje uitgelachen was ging hij op een van de tafels staan. "Geachte Mede Ravenklauwers.." Begon hij deftig. "Vic hierzo -hij wees naar Vic- En ik hebben nogals zin in een Feest.. Ik vroeg me af of iemand daar voor is?!" Zei hij en wachte op antwoord.
|
|