|
Post by admin. on May 30, 2007 16:40:21 GMT 2
Langzaam liep Chantal de leerlingenkamer binnen. Haar tas hing over haar rechtershouder, en haar gewaad zag eruit alsof ze gevochten had. Ook haar haar zag er niet uit. "Hoi.." mompelde ze, tegen de enkele aanwezigen. Ze plofte vermoeid neer in één van de vormloze fautauils en zette haar tas op de grond. Een aanvarig met de beukwilg was niet bepaald iets waar je echt zin in had.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 16:43:02 GMT 2
"Ik weet niet Shane of dat zo'n slim idee is." zei hij grinnikend met een knipoog. Toen keek hij naarChantal die de leerlingenkamer binnenkwam. "Hoi, en wat heb jij gedaan?" Vroeg hij verbaast toen hij haar zo gehavend zag. Hij had zijn lollie uit zijn mond gehaald en staarde haar een beetje verbijsterd aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 30, 2007 16:43:43 GMT 2
'Ik doelde meer op het feit dat ik dat net al gedaan had.' zei Vic lachend. 'Trouwens, hier zou ik alleen maar tegen eerstejaars opbotsen.' Dankbaar stak hij de lollie in zijn mond en keek even naar de voorbijkomende Ravenklauwer. Daarna keek hij met grote ogen naar Shane, hij deed alsof Shane het meende en hij een heilig boontje. 'Maar.. maar .. dat mag niet, anders vertel ik het proffesor Banning!' zei hij met een slechte kinder inmitatie. Hij moest even lachen, hij kon gewoon niet inmiteren. Hij keek Chantal even aan en begroette haar.
|
|
|
Post by admin. on May 30, 2007 16:46:17 GMT 2
"Gevochten met de beukwilg" mompelde Chantal. Onderaan haar gewaad zat een grote scheur, ongeveer 30 centimeter lang. Chantal zocht even naar haar toverstok, kwam tot de ontdekking dat ie nog in haar tas zat en stak haar neus daarin. Na enkele seconden vond ze hem en mompelde: "Reparo", waarnaar haar gewaad binnen no-time gerepareerd was.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 16:48:29 GMT 2
"Sorry, ben soms zo traag van begrip." Zei hij grijnzend tegen Vic en moest lachen om zijn professor banning imitatie. Toen keek hij weer naar Chantal. "Niet erg handig meid, Waarom was dat nodig als ik het vragen mag." hij keek onschuldig, maar was erg nieuwschierig.
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 16:53:54 GMT 2
Shane lachte eventjes maar keek toen naar chantal."aiaiaaai!niet echt leuk kan ik me voorstellen..."Shane haalde een hand door zijn haren en zabberde op zijn heerlijke lolly."waarom krijg jij altijd lolly's en ik niet?vind Mariël me niet aardig ofzo...?"zei Shane met een schattige glimlach.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 16:56:00 GMT 2
Tristan keek naar Shane. "Ik weet niet, Ik zal eens zeggen dat jij ook wel graag lollies wil." Hij grinnikte. "Ik denk wel dat ze je aardig vind hoor." Aangezien hij zijn nicht aardig kende, dacht hij wel dat ze hem aardig vond. "Iemand anders nog een bestelling?" Zei hij flauw. Hij wist wel dat Mar het toch niet erg zou vinden.
|
|
|
Post by admin. on May 30, 2007 16:59:37 GMT 2
"nee dat is inderdaad niet zo handig. Maar wat zou jij doen als je broer weer eens loopt te klooien?" zuchtte ze geïrriteerd. Ze tikte met haar toverstok op meerdere scheuren, repareerde ze op deze manier, en stopte haar stok terug in haar tas. "Moest 'ie weer eens mijn uil meenemen" Chantal rolde met haar ogen.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 30, 2007 17:12:49 GMT 2
'Geen bestelling Tris, jat ze wel van jou.' zei hij plagend. Licht verbaasd keek hij naar Chantal, ze zag er niet goed uit, maar na haar reparo spreuken viel er niks meer te zien. Even sprong hij op en liet zich weer op de bank vallen. Meningen van anderen boeiden hem niet zo, tenminste niet van vrienden.
|
|
|
Post by admin. on May 30, 2007 18:15:05 GMT 2
Chantal keek lichtelijk verbaasd op toen Vic opsrong, rolde met haar ogen en stond op. Ze pakte haar tas, repareerde die ook, en liep richting de uitgang. "Doei" mompelde ze, terwijl ze het portret openduwde en naar buiten liep.
|
|