|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 19:38:34 GMT 2
'Zeker balen van zwerkbal, maar wat zei je nou als laatste? Kameel?' vroeg Vic. Toen hij het woord kameel uitsprak barstte hij uit in lachen. Het klonk ook zo stom. Even haalde hij de lollie uit zijn mond en probeerde serieus te vragen:'Je bedoelde toch geen kameel hoop ik?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 19:48:46 GMT 2
Tristan barste in lachen uit. "Niet Kameel maar Kasteel bedoelde ik!" zei hij toen hij de lollies uit zijn mond gehaald had. Ze leken niet echt kleiner te worden, Waarschijnlijk omdat de lollies zo groot waren dat je het verschil amper merkte. Hij stopte de lollies weer in zijn mond en sabbelde er weer op. "Sullen wem zo iets gaam toen als dat kam?" Vroeg hij.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 19:57:23 GMT 2
Na zijn lollie uit zijn mond gehaald te hebben zei hij: 'Kameel klonk al zo vaag. Als dat kan? Wat heb jij in gedachten?' zei Vic op een dwingende toon. Hij lachde weer even en duwde Tristan zo dat hij half van de stoel/bank(?) viel. Hij stak de lollie weer in zijn mond en wachtte even af.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 20:05:19 GMT 2
(volgens mij bank ) Tristan ging weer recht zitten nadat hij half van de bank was afgeduwd. Hij gaf Vic een duw terug. Hij nam ook maar even zijn lollies uit zijn mond. "Kameel, erg logisch en erg lekker." zei hij en grinnikte flauw. "Ik weet niet echt... Ik heb zin in een feestje weet je." zei hij en dacht na. Het gala was het laatste feest geweest.. Hij hoopte dat er snel nog een feest kwam.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 20:18:39 GMT 2
'Ik heb eigenlijk wel gewoon zin om te feesten, gek doen enzo. Ik was niet naar dat gala geweest, niks voor mij.' zei hij terwijl hij serieus een poging deed om duidelijk te praten. 'Je leert dan ook een hele andere kant kennen van iedereen omdat je hier niet echt uitgaansmogelijkheden hebt enzo.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 20:26:47 GMT 2
"Boeit niks dat je er niet was, zo geweldig was het nou ook weer niet." zei hij grijnzend. "Ik wil gewoon eens lekker losbarsten, daar heb ik zin in! De hele avond Rock and Rol!!" Toen hij dit laatste zij ging hij op de bank staan en deed net alsof hij gitaar aan het spelen was. Hij maakte er nog wat rare sprongetjes bij.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 20:33:22 GMT 2
'Precies! Zoiets, gewoon gek doen, los gaan zonder dat het raar is want iedereen doet het. Of gewoon 3 uur lang lopen springen,polonaise doen of dat soort gekkigheid!' Vic liet zich meenemen in het enthousiasme van Tristan en deed alsof hij een fan was van het gitaarspel van zijn vriend. Hij maakte geen geluid maar rende wel rondjes om de bank waar Tristan opstond met zijn handen in de lucht.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 20:45:41 GMT 2
"3 uur maar?" Vroeg Tristan verbaast. Hij stond immiddels op de rand van de bank en maakte nog steeds gekke gitaar achtige bewegingen. Hij moest lachen om Vic. "Ik verwacht minstens 5 uur!" zei hij daarna opgewekt. Hij kreeg er al meteen zin in. Hij negeerde de eerste en tweede jaars die hun nu raar aan stonden te kijken.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 21:41:22 GMT 2
'En dan gewoon nonstop en vervolgens de volgende 2 dagen gebroken zijn en verhalen over het feest vertellen.' zei Vic lachend. Hij kreeg er met de seconde meer zin in en hoopte dat er snel een gelegenheid zou voortdoen. Even keek hij de overige leerlingen aan met een blik van 'Nou en dat we zo doen, als we maar lol hebben'.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 8:59:18 GMT 2
"Ja! Lijkt me helemaal geweldig!" Zei hij en liet zich vallen op de bank. "Die dagen erna gewoon lekker niksen, 2 dagen heerlijk slapen! Geweldig!" Dat laatste zei hij zo luid dat een paar eerste klassers zich dood schokken. "Misschien moeten we het eens voorstellen vic!"
|
|