|
Post by melien on Jul 8, 2007 20:42:19 GMT 2
Mara lachtte. "Dat weet ik ook. Ik stond je alleen een beetje te plagen hoor." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 8, 2007 21:00:07 GMT 2
Meera glimlachde, iedereen keek zenuwwachtig, terwijl iedereen elkaar gewoon bijna door en door kende. Ze sloeg nog enkele snaren aan en stond vervolgens op. 'Ik ga gewoon alleen, ik zie daar wel hoe en wat.' zei ze lachend tegen Draconic.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:03:18 GMT 2
Draconic liet zijn mond open zakken en deed toen of hij flauw viel. Op zijn knieen liet hij zich naast Meera zakken. 'Jij?' Hij duwde zijn mond weer dicht. 'Hoe kan dat nou weer? Jij niemand?' Hij speelde dit alles dan misschien overdreven, maar hij was er werkelijk verbaasd om. Waarom had ze niemand?
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 8, 2007 21:12:57 GMT 2
Meera legde zo goed als dat kon de gitaar op de stoel waar ze vandaan kwam en sloeg een hand tegen haar voorhoofd. 'Overdrijven ben je erg goed in.' zei ze lachend. 'Omdat vrijwel iedereen hier of verkering heeft en met diegene gaat of met zijn of haar liefde. En ik .. ja weet ik het.' voegde ze er lachend aan toe. Daarna ging ze met haar hand door Draconic's haar. 'Dat moest je trouwens ook nog een beetje fatsoenlijk doen.'
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:16:37 GMT 2
Mara kreeg Draconic's reactie in de gaten en schoot in de lach. "Draconic maakt overdrijven weer eens tot kunst." zei ze lachend. Ze liep naar de bank en ging zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:48:16 GMT 2
Draconic deed net alsof hij gekwetst was door mara's woorden. 'Ik? ik overdrijf nooit!' hij grinnikte. 'En zelfs als ik dat deed, dan meende ik eht alsnog. als ik geen vriendin ahd, dan zou ik als een blok voor je vallen.' hij glimalchte naar Meera en haalde toen zijn schodeurs op. Arrogant zei hij: 'Maar natuurlijk heeft neit elke jongen zo'n goeie smaak als ik.' Hij alchte e ging ook emt zijn hand door zijn haar. 'Ja, maar meot ook nog pak aan enzo. Waar blijf Rachanna!'
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:52:17 GMT 2
Mara lachtte. "Geen idee waar Rachanna blijft. Mobieltjes zouden nu wel handig zijn denk ik zo." zei ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 8, 2007 21:55:10 GMT 2
Rachanna grinnikte toen ze Draconic hoorde. Ze liep, al draaiend de leerlingen kamer binnen. "Raad eens wat ik bij me heb!" ZEi ze grijnzend, terwijl ze de doos met DRaconics pak als een dienblad op haar hand hield en nog een rondje draaide. "Hallo allemaal trouwens!"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 8, 2007 21:55:28 GMT 2
'Laat je vriendin dat maar niet horen.' zei Meera terwijl ze moeite moest doen om niet helemaal in lachen uit te barsten. 'Ach, wie weet is het gala zonder vaste date wel leuker? Ik zie het allemaal wel op me afkomen.' zei ze lachend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:59:38 GMT 2
Draconic zag rachanna, liet het paket met de jurk erin snel op de bank vallen en sprintte op haar af. hij nam haar in ahar amrne, ontzag haar pak nog ent, en draaide haar in de rondte. 'mijn liefje! Ik vroeg me net al fa waar je bleef. Vertel me nou eens, kun jij geloven dat Meera geen jognen eheft? Dat kan toch neit?'
|
|