|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:27:52 GMT 2
Draconic grijnsde breed. 'oh niks. heb ik wat gezegd?' Hij keek haar poesflief aan, een blik die niet odnerdeed voor het pluizebollejte dat spinnend op de armleuning sprong en zijn rug kopjes begon te geven. Draconic draaide zich om. 'Waarom vlij je zo met mij? Ik ben veel te stoer voor zo'n schattig beestje als jij.' Zijn stem was gemaakt streng. Het poesje reageerde er helemaal niet op. Hij spinde alleen maar harder! Draconic sloot zijn ogen en zuchtte moedeloos. 'zie je dat nou? hij luisterd neit eens naar me.' Hij keke har aan met ene pruillipje.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 14:38:35 GMT 2
Rachanna giegelde. "Misschien omdat je te lief bent?" Vroeg ze grijnzend aan Draconic. Ze keek naar Snake. "Draco, hij vind jou gewoon veels te lief.. ik heb Concurentie!" zei ze Lachend en aaide snake over zijn hoofd. Toen keek ze weer naar Draconic. "Ik heb echt heel er zin in het gala, zo weer samen met jou." Zei ze zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 20:11:29 GMT 2
Draconic glimlachte liefdevol. Hij nam haar in zijn armen en zoende haar teder. 'deze keer laten we het niet verkloten, doot welke idioot da ook.' Hij grijnsde breed. 'en ik ben neit leif!'
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 20:31:45 GMT 2
Rachanna zoen terug. "Nee.. Door niemand, door helemaal niemand. " zei ze zacht. Ze omhelsde hem. "Je bent toch zó lief! Zo lief dat je het zelf nieteens doorhebt." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 22:59:12 GMT 2
Dracopnic duwde haar van zich af emt een gespeelt serieus gezicht. 'En nou stoppen met deze onzin. het is tijd om naar het feest te gaan!' Hij pakte haar hand en nam haar mee. 'nee, geen tegenwerkingen. je gaat gewoon mee.' Hij keek om en grijnsde breed.
|
|
|
Post by Merel on Jul 10, 2007 9:56:22 GMT 2
Rachanna liet zich lachend meetrekken. "Het is dat ik zo graag wil dansen, anders." Zei ze lachend. "Maar het was helemaal geen onzin!! Ik meende het sirieus hoor!"
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 10:57:24 GMT 2
Robert keek lachend naar het tweetal dat richting grote zaal vertrok. Hij vroeg zich af waar Chloe bleef (wat dacht je van: op vakantie XD). Hij keek naar de trap naar de meidenslaapzaal.
|
|