|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:00:12 GMT 2
Robert kwam de trap aflopen. Hij had zijn pak al aan. Het was gewoon een traditioneel zwart pak met een wit overhemd. Hij had geen flauw idee welke kleur Chloe aan zou doen, dus speelde hij het liever op safe. "Hoi." zei hij tegen iederen. Hij zakte neer op 1 van de stoelen.
"Daar hebben we Rachanna." zei Mara met een glimlach.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 22:24:17 GMT 2
'Schat,' zei Draconic en liep terug naar de bank. Hij pakte het pak en haalde er de jruk uit. het was van satijn (toch?). Het was prechtig geworden. Een dikke band om de nek, die aan de voorkant doorliep en waarbij rond eht middel de twee delen elkaar kruisten en naar achteren verdwenen. Het was tot over de knie, maar met een sierlijke zoom. De kleur was die die Rachanna had uitgekozen. Draconic kon al bijna zien hoe het eruit zag als ze het aantrok.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:31:42 GMT 2
Mara staarde naar de jurk. "Wow. Die is mooi." zei ze.
Robert keek van Mara naar de jurk. Hij schoot in de lach. "Meiden en kleding." zei hij op een plagende toon.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 9:51:03 GMT 2
Rachanna draaide grijnzend een rondje. Toen keek ze verbaast naar Meera. "Heb je geen partne..." Wou ze zeggen maar haar stem viel weg toen ze de jurk zag. "Die is prachtig!" Zei ze verbaast. Ze liep naar Draconic toe en gaf hem een zoen, De doos met zijn kleren nog in haar hand hebbend.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 10:46:18 GMT 2
Thomas stond nog steeds een beetje onbeholpen naast Mara en staarde naar zijn schoenen. Hij wist niet echt wat hij moest zeggen, aangezien de hele situatie een beetje vreemd was. Hij was nog nooit met een ander meisje dan Ryanne gegaan.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 10:51:26 GMT 2
(Mara zit al op de bank ^^)
Mara keek vragend naar Thomas. Waarom bleef hij staan?
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 10:57:38 GMT 2
Thomas wierp even een blik op Mara die was gaan zitten, glimlachtte even en wurmde zich dan naast haar op de bank. "Heb je er zin in?" zei hij ademloos, keek haar even aan maar wendde dan meteen verlegen weer zijn blik af naar de grond.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 11:01:25 GMT 2
Mara glimlachtte naar Thomas. Toen hij naast haar ging zitten bloosde ze. "Ja. Jij?" zei ze zachtjes. Ze keek naar de anderen. Wat was er toch aan de hand ineens? Normaal was ze nooit zo verlegen. Behalve bij Thomas...
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 9, 2007 11:14:48 GMT 2
Meera keek even van Rachanna en Draconic naar Mara en Thomas. Het was anders, maar het had ook wel iets goeds. 'Hij is echt mooi Rach.' zei ze glimlachend. 'Mensen van het goede leven, alvast veel plezier, ik kom straks ook nog wel even aanwaaien.' zei ze tegen haar vrienden met een knipoog. Ze liep richting de slaapzaal maar wachtte met de trap op/afgaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:13:05 GMT 2
'Dat is je geraden, anders kom ik je persoonlijk halen!' Riep Draconic haar na. Toen glimlachte hij naar Rachanna. 'Als ik mijn pak heb, dan kleed ik me om, en dan kunnen we gaan.' Hij knipoogde naar haar.
|
|