|
Post by Merel on Jul 9, 2007 12:16:47 GMT 2
{ Heb uiterlijk pak verzonnen, maar je mag het veranderen Wist niks beters xD } Rachanna grijnsde nog naar Meera en stak haar hand nog even op. Daarna gaf ze Draconic de doos met zijn pak. Het was een Zwarte broek, een Mooi dieppaarse, zelfde kleur als haar jurk, overhemd en een gewaad erover heen die zwart met dieppaarsse strepen had. Er zat ook nog een stropdas bij, maar dat hoefde van haar niet. Ze gaf Draconic een zoen en pakte haar Jurk, die ze nogmaals bewonderde. "Oke, Zie ik je zo." Zei ze lachend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:19:07 GMT 2
(hahaha, zwrt met paarse strepen? Help! xD)
Draconic voelde zich warm worden en met een grijns nam hij het pak mee naar boven. Hij zou zich ook in de leerlingenkamer hhebben omgekleed, maar hij wiled neti dat de meisjes zouden flauwvallen. Lachend om die gedachte liep hij de trap op.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 12:27:35 GMT 2
{jaa Weet jij iets beters? } (komt maar weer naar beneden denk ik zo ) Rachanna liep voorzichtig weer naar beneden. Voorzichtig omdat ze op hakken liep, en dat nou niet helemaal geweldig ging. Ze had de jurk aan die Draconic haar gegeven had, en ze vond hem echt prachtig! Ze had er zelf laarsjes onderaan gedaan. ZE had een gedeelte van haar Haar in een staart gedaan, en de rest een beetje krullend gemaakt. Eigenlijk had ze voor de gein in de staart een rode strik willen doen, maar besloot er maar een Paarse roos in te doen.. {van Draconic } Dat stond beter. Verder had ze nog een armband om en een paar ringen. Voorzichtig ging ze in de leerlingenkamer staan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:33:30 GMT 2
Toen Draconic omlaag liep, verwachtte hij dat hij uitgelachen ging worden. Met een steek herinnerde hij zich dat het Ryanne vorige keer was geweest, die hem voor schut ahd gezet toen hij paars aan ahd. Het kon hem toen neit schelen, maar ergens stak het hem nu wel. Hij schudde de gedachte van zich af, en terwijl hij zijn stropdas knoopte, met de eenvoud van iemand die al zijn leven lang daarbeangrijke feesten ging, wandelde hij de leerlingen kamer weer binnen.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 12:46:58 GMT 2
Mara keek op toen de twee weer binnen kwamen. "Jullie passen mooi bij elkaar." zei ze lachend. Ze meende het.
Robert keek naar Rachanna. "Heb jij Chloe gezien?" vroeg hij aan haar. Het werd nu wel een beetje laat. Ze had er al moeten zijn.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 13:18:18 GMT 2
"Uuhh. Nee." Zei ze bedenkelijk. Ze glimlachte naar Mara en draaide zich om. Een grote glimlach verscheen op haar gezicht. ZE liep naar Draconic toe. '" Je ziet er echt uit om óp te eten." Fluisterde ze zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:11:00 GMT 2
Draconic grijsnde breed. 'En jij ziet eruit alsof ik meer beaking nodig heb!'ij draaide zich om. 'Snake!' Het kleine pluizebollteje kwam aanrennen. Draconic tilde hem op en toonde hem aan rachanna. 'Zo, ik neem deze waakkat mee, dan zal niemand je van me af kunnen pakken.' Het katje spinde tevreden en sloot zijn oogjes. De kleine witte pootjes hingen over zin handen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 14:15:15 GMT 2
Rachanna giegelde en aaide snake. "Jij weer?" Zei ze lief tegen hem. "Ja, die zal ik vast ook hard nodig hebben." Zei ze lachend en aaide Snake weer. Ja.. Een Echte waakkat, die andere met te veel liefde flauw laat vallen. "Zullen we?" vroeg ze en keek naar Draconic.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:21:31 GMT 2
Draconic knikte lachend. Hij zette Snake op de bank. 'Zorg goed voor mijn super geheime en geweldige cadeautje voor Rachanna, okeej?' Het poesje mauwde lief en keek hem met grote blauwe ogen starlend aan. Draconic grijnsde. 'volgens mij vindt hij het helemaal neit erg als ik hem hier laat,'zei hij tegen Rachanna terwijl hij zich oprichtte.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 14:23:45 GMT 2
"Je super geheime ultieme wates?" Vroeg Rachanna Nieuwgierig terwijl ze Draconic en Snake volgde. Ze keek naar Snake die wel tevreden leek te zijn met de bank. "nee. Volgens mij is het niet zo Party Cat." Zei ze lachend. {nog 1}
|
|