|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:45:26 GMT 2
Draconic kwam al dansend de leerlingen kamer binnen. in zijn handen ahd hij de jurk voor Rachanna. Het zat ingepakt in een zwarte zak, zodat het niet zou kreukelen. Hij had een nummer in zijn kop en zong er luid bij mee. Het kon hem neit schelen dat hij niet kon zingen. 'Tijd om mijn meisje haar cadeautje te geven,'zong hij zachtjes en keek om zich heen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 22:50:26 GMT 2
Meera keek op vanaf haar gitaar. 'Jij bent gewoon extreem vrolijk.' zei ze lachend richting een dansende Draconic. Ze wist dat hij er gewoon zo veel zin in had. Misschien zou ze straks nog even langsgaan, misschien. Op het ritme van Draconic's zang sloeg ze enkele snaren aan. Daarnaast bewoog ze met haar voet en hoofd ook nog mee op de melodie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:56:46 GMT 2
Draconic, aangemoedigd door de muziek leit zich helemaal gaan. 'wat denk jij dan? Vanavond lekker dansen emt mijn meisje, feesten emt mijn vrienden. Wat willen we nog meer?' Hij had nog zijn gewone kelren aan. Hij liep naar Meera toe en gaf haar een aai over haar hoofd. 'ben je al aan het oefenen?'vroeg hij met een knipoog.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 23:07:16 GMT 2
Thomas strompelde naar beneden en maakte een nerveuze indruk, die hij de afgelopen dagen weer leek kwijt te zijn. Nu was hij vrij zenuwachtig, maar niet omdat hij dacht dat Voldemort hem ieder moment kon aanvallen. Nee. Hij was zenuwachtig omdat hij nu met Mara naar het gala ging, terwijl hij minstens 4 jaar achter elkaar telkens met Ryanne was gegaan. "Hoi" zei hij ademloos naar Draconic en Meera
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 23:09:10 GMT 2
'Ik wordt steeds zenuwachtiger. Zeker door jou.' zei ze plagend terwijl ze hem lachend aankeek. 'Geniet jij nou maar van Rachanna. Ik kom straks denk ik nog wel even kijken.' vervolgde ze. In haar gedachte ging ze door de inhoud van haar koffer op de slaapzaal, bedenkend hoe die galajurk eruitzag. 'Heé Thomas.' begroette Meera hem
|
|
|
Post by Krista - on Jul 8, 2007 8:45:35 GMT 2
Thomas keek even rond om te zien waar het geluid vandaan kwam, en glimlachtte dan even zenuwachtig toen hij zag dat het Meera was "Hoi Meera" herhaalde hij en wiebelde een beetje nerveus op zijn voeten.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 9:48:37 GMT 2
Mara kwam de leerlingenkamer binnen. In haar hand hield ze een tas met haar gala jurk, schoenen en accesoires enzo. Die had ze mee genomen uit de boomhut. Ze zag dat Draconic, Meera en Thomas in de leerlingenkamer zaten. Ze bloosde toen ze Thomas zag. Ze was zeunuwachtig. Ze had geen idee waar dat vandaan kwam. Ze liep naar de bank en ploft neer. De tas naast zich zettend. "Hoihoi." begroette ze iedereen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 11:47:12 GMT 2
Melia kwam vrolijk de leerlingenkamer binnen, een plek waar ze niet zoveel tijd besteed had. (komt meer omdak niet zoveel met haar speel ) Ze keek even rond naar de andere en glimlachte. Haar ogen blonken een beetje, ze had meer zin in dat gala dan ze eigenlijk zelf had verwacht. Ze moest zo even haar jurk aandoen en dan was ze erklaar voor. Xander hing in een stoel met een grijns op zijn gezicht. Het was zo leuk om te zien hoe gestressed iedereen was. Nou ja, Draconic kon je niet bepaalt gestresses noemen. Maar iedereen deed anders en eigenlijk was dat wel lachwekkend. Toen hij Melia binnen zag lopen grijnste hij breed. Hij mocht haar wel, vooral omdat dankzij haar zijn zus een paar dagen helemaal van slag af was.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:01:25 GMT 2
Mara keek op. "Heej Melia. Kun je me zo even helpen?" zei ze tegen Melia. Ze doelde op het dichtdoen van de rits van haar galajurk. Die zat achteren en wel zo dat zij het niet kon.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:03:51 GMT 2
Melia keek naar Mara. "Natuurlijk! Als jij mij ook kan helpen zou dat ook helemaal te gek zijn." Ze grinnikte, dit werd echt leuk.
|
|