|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 20:44:54 GMT 2
'Dat dacht ik al.Als je vrijwel alleen met jongens omgaat begrijp ze onderhand wel een beetje.' knipoogde ze. 'En ik ga wel met je mee. En nee, ik ben niet iemand die achter een keer iets doen al meteen wat zoekt. Tevreden?' Afwachtend keek Evy Joey aan. Na zojuist een rotdag gehad te hebben zou dit misschien nog leuk kunnen worden.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:50:46 GMT 2
Miquel keek op en slaakte een geergerde zucht. 'CArmen mijn roosje, je ziet er prachtig uit.' Ze hoefde niks van zijn ergernis te merken. Hij glimlachte naar haar en stak zijn hand naar haar uit. Ze zag nog wat bleek, maar ergeleken met hoe het was...
Joey glimlachte naar Carmen en stak zijn hand op. 'Je ziet er goed uit.' Hij wendde zich tot Evy en knikte. 'Je bent geen soft meisjes meisje. Dat mag ik wel. Ik denk dat we het erg goed zullen kunnen vinden en een leuek avond tegemoet gaan. Ga je in die kelren?' Het maate hem niet uit wat ze droeg. Zelf droeg hij een wit vest met diepe v hals en capuchon en daaronder een donkerblauw shirt. Zijn broek was gewoo van donekre spijkerstof.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 20:53:17 GMT 2
Hunter liep de leerlingen kamer is en keek even in de spiegel, hij duwde het nog een beetje omhoog en zuchtte. Hij keek niet om zich heen, hij vond er te veel mensen zitten. Hij ging op de rand van de bank zitten en pakte een boek die hij zag liggen en begon er in te lezen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 20:58:03 GMT 2
Carmen keek op naar Miquel en Joey en glimlachte. "Dankje." Zei ze tegen Joey en richtte zich daarna op Miquel. "Dank je." Zei ze ditmaal op een andere toon, iets blijer en meer betekenend. "Wat doen jullie hier allemaal eigenlijk?" Haar blik viel heel even op Hunter toen ze de leerlingenkamer rond keek, maar liet haar blik daarna weer op Miquel rusten. Lena glimlachte breed en liep naar Hunter. "Heey. Ga je vanavond ook naar het concert?"
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 21:05:00 GMT 2
Hunter keek rustig op, "Wat is het voor concert? Ik moet me dan nog omkleden als ik meega" Een flauw glimlachje stond op zijn gezicht. Hij hield van rock, hij hoopte ook echt dat het geen hip hop achtig concert was. Als het pop was zou hij het nog wel kunnen houden, maar absoluut geen hip hop. Wat het ook was, hij zou toch wel ja zeggen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 21:06:50 GMT 2
Lena haalde har schouders lachent op. "Om eerlijk te zijn heb iik geen idee. Dus ik zie het wel als ik daar ben." Ze beet even op haar onderlip. "Hm, zullen we samen gaan?" Een lichte blos verscheen op haar wangen.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 21:09:29 GMT 2
Hunter stond op. "Oke, ik wil wel mee. Ik wil niet meisjesachtig overkomen, maar wat moet ik aan?" Hij moest een beetje lachen, soms had hij wel is het idee dat hij ook zo met een meiden avond mee kon doen, of een jurk aan.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 21:14:35 GMT 2
Lena keek hem even verbaasd aan. "Maakt mij niet uit, iets. Gewone kleren ofzo." Ze glimlachte terwijl haar hart een dansje maakte.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 21:20:02 GMT 2
'Klinkt veel belofend. Laat ik het zo zeggen, ik ga in dit soort kleren. Even iets anders aandoen, dit plakt als een gek.' zei ze grijnzend tegen Joey. Daarna passeerde ze iedereen die naar beneden was gekomen en beklom de trap naar de meisjesslaapzaal.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 21:20:44 GMT 2
"En jij denkt dat ik normale kleding in mijn kast heb? De enige spijkerbroek die ik in mijn kast heb is aan alle kanten gescheurt, maar ik zal even kijken, een moment" Hij rende naar boven trok wat aan en rende naar beneden. Zijn gescheurde spijkerbroek hing wat los langs zijn benen en onder zijn schoenen zaten hoge zolen van 4 centimeter, en hij had een zwart shirt aan met felle kleurtjes met daaroverheen een jasje met een paar scheuren erin. Hij zette het hoedje op wat hij in zijn hand had. "Mag ik zo met je mee?" vroeg hij en keek met een lach naar Lena.
|
|