|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 17:12:23 GMT 2
Joey grinnikte. 'Ik vrolijk iedereen wel op. Een mens kan geen slecht humeur hebben bij mij in de buurt. Behalve Carmen dan, toch Carmen?'Hij liep richting Evy, maar wierp nog even een uitdagende blik op Carmen. Miquel deed poging om zijn lachen in te houden. 'Het komt wel goed. Wordt vast leuk. Kom we gaan.' Hij sloeg een arm om CArmens middel en keek de andere kant uit, zodat ze de grijns niet zou zien.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 21, 2007 21:17:09 GMT 2
Lachend rolde Evy met haar ogen. 'Jongens.. En dan altijd maar klagen dat meisjes langzaam zijn, schiet maar op.' Vrolijk prikte ze Joey in zijn zij en liep een beetje springerig naar het portretgat toe. Wat kon haar het schelen, zolang ze maar lol had toch?
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 22:18:18 GMT 2
"Nee hoor Joey. ZIk ben ook altijd vrolijk bij jou in de duurt, want meestal is Miquel er dan ook. Maar dan doe ik stiekem alsof ik niet vrolijk ben zodat jij geen grootheidsvoorstelling krijgt en je geweldig voelt." Carmen keek Joey onschuldig aan en keek toen naar Miquel. "En je mag best lachen hoor. Maar Evy heeft gelijk! Kom!" Ze trok Miquel zo goed of zo kwaad het ging mee.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 15:34:56 GMT 2
Joey lachte eerst om het prikken van Evy, waarbij hij zich heel lenig in verschillende bochten wurmde en vervolgens om Carmens reactie. 'Oh, dan zal ik maar doen alsof ik het niet weet, dan blijf ik even bescheiden als ik nu ben.' Hij sloeg een arm om Evy heen, trok haar tegen zich aan en begeleidde haar richting deur. Miquel liet zich grijnzend door Carmen meetrekken. 'Heerlijk als ze zo dominant is.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 26, 2007 20:04:27 GMT 2
'Kijk, wij begrijpen elkaar.' lachde Evy richting Carmen en liet zich door Joey mee nemen richting de deur. 'Op een leuke avond!' Ze was nu al vrolijk en er moest wel heel wat gebeuren wilde ze haar humeur verpesten.
[Ooc; volgende post bij 3 Bezemstelen?]
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 20:06:51 GMT 2
( jup )
|
|
|
Post by Madjic on Nov 26, 2007 21:04:38 GMT 2
(niet voor mij! *gaat nog even hier reageren) Carmen lachte. "Kom nou maar mee jij." Riep ze quasi-klagend en keek ondertussen naar Joey. "Is goed, zal ik ondertussen doen alsof ik niet vrolijk ben zodat je in de waan kan blijven." Ze grijnste breed.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 21:20:01 GMT 2
Joey lachte en verdween met Evy uit de leerlingekamer. Miquel trok Carmen nog even tegen zich aan en zoende haar. 'Het word een geweldige avond, neem dat maar van mij aan.' Toen knipoogde hij en nam haar mee naar buiten.
|
|