|
Post by ruka on Nov 18, 2007 22:24:57 GMT 2
"Ik ben niet zo'n jongen die er een-twee-drie bovenop springt" zei Hunter lachend. "Maar ik ontken niet dat ik haar leuk vind" gaf hij gewoon open toe.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:27:58 GMT 2
Lena werd nog roder en keek Joey een beetje boos aan. "Joey, hou op! .... Toe." VCoegde ze er bijna smekend aan toe.
Carmen dacht even na en herrinderde zich het concert weer. "Is dat vanavond?" Ze keek even peinzend. "Ik weet niet." Mompelde ze. "Ik vrees dat het die bredbekkikker teveel plezier zou doen als ik zou komen."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:32:28 GMT 2
Miquel keek haar vreedm aan. 'Breed bekkikker? Wie is dat nou weer?' Hij schudde zijn hoofd en zoende haar zachtjes. 'Ik wil zo graag emt jou erheen gaan! Ik ga niet zonder je.'
Joey knikte tevreden. 'Heel goed. Ze is ook ee super leuk meisje. Lief, grappig, slim. Niet dat jij dat neit weet. je hebt gelijk. Doe het rustig aan, maar let ook op haar gevoelens. Oh, heb je eigenlijk wel gevoelens Leen?' Hij had haar neit eens gehoord. Alle vragen waren puur uit interesse.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 22:36:15 GMT 2
"Tuurlijk let ik op haar gevoelens, waarom denk je dat ik het rustig doe?" Hunter keek even naar Lena en beet even op zijn onderlip. "Wil je misschien al gaan?" vroeg hij toen, hij zag dat ze het hier niet echt leuk vond.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:40:53 GMT 2
Lena kuchte. "Ja, momentje." Ze liep met grote stappen op Joey af en gaf hem een stomp tegen zijn schouder. "En bedankt." Zei ze zacht en schudde haar hoofd.
Carmen keek Miquel aan en glimlachte zwak. "Draconic... lang verhaal." Ze zuchtte. "Ik wil jou avond niet verzieken. Dus... Ik ga wel mee." Ze glimlachte. Misschien werd het wel leuk.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:43:30 GMT 2
Miquel grijsnde breed. 'Je trekt je toch niks van die arrogante kwijlbal aan? Kom op, hij is een Zwad. We gaan eht gezellig hebben!' Hij keek verbaasd om naar Lena en Joey en kon ene lach neit odnerdrukken.
Joey riep auw en keek haar verbouwereerd na. 'Wat deed ik nou weer?' Hij keek rond opzoek naar antwoorden. 'Ik was gewoon nieuwsgierig!'
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 22:54:40 GMT 2
Hunter liep naar Lena, "Zullen we dan maar gaan? of wil je hem nog een keer slaan?" vroeg hij twijfelig.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:58:20 GMT 2
Lena keek Joey waarschuwend aan, maar rochtete zich daarna op Hunter. "Eigenlijk wel, maar ik doe het hem maar niet aan." Ze glimlachte naar hem. "Dus ja, laten we gaan."
Carmen grinnikte. "Voorzichtig Storm, straks dan pakt hij je tien keer zo hard terug. Of sla je geen meisjes Joey?"Ze pakte Miquels hand. Het ongemakkelijke gevoel als Hunter in de buiurt was was er nogsteeds, maar ze wist nu beter een houding te nemen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:05:24 GMT 2
Joey snikte en ded alsof hij heel hard begon te huilen. 'leen vindt me neit leif meer! Ze haat me!' Hij sloeg zijn handen voor zijn ogen.
Miquel grijnsde. 'Kom op, Lena, wees nou leif voor hem. Je weet dat hij het niet slecht bedoelt en nee -hij wendde zich tot Hunter- hij slaat gen meisjes.' Hij richtte zich tot Carmen en zoende haar leifdevol. 'Laten we ook maar gaan.'
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 23:08:40 GMT 2
"Toevallig had ik het over Lena, tenzij Lena een hij is" zei Hunter kalm, in zijn ogen was niet te zien of hij nu boos was, of geïrriteerd. Hunter pakte de hand van Lena. "Tijd om te gaan vind je ook niet?" hij bleef staan en wachtte geduldig totdat Lena klaar was.
|
|