|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:11:50 GMT 2
Lena keek even naar Joey. "Ik ben lief als jij dat ook bent." Ze knipoogde ennikeek weer naar Hunter. "Ja goed idee." Ze liep richting de trap en trok Hunter mee.
Carmen keek naar Miquel en ging tegen hem aanstaan. "Misschien beter om twee tellen te wachten." Fluisterde ze met een glimlach en keek Lena en Hunter na.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:17:50 GMT 2
Miquel gromde geergerd. 'Je vroeg Joey of hij geen meisjes sloeg, en aangezien Joey te druk bezig was met doen alsof hij jankte -joey barstte in lachen uit- antwoordde ik maar. Dus hou je mond daarover wil je, alsof ik neit weet war ik het over heb.' Hij knikte even. 'Of een paar minuten...'
Joey knipoogde terug naar Lena en grinnikte opnieuw. 'Ik ben altijd lief,'mompelde hij tevreden.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 23:22:04 GMT 2
Voordat Hunter de deur door ging keek hij nog met ogen zo zwart als de nacht naar Carmen. Hij volgde Lena "Ik geloof wel dat het leuk word" zei hij met een lach.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:25:29 GMT 2
Lena knikte en lachte. "Zeker!" Ze ging nu gewoon naast hem lopen. Ze keek hem even apart aan, maar wende toen haastig haar hoofd af naar voren.
Carmen rilde bij het zien van Hunters ogen en haar adem stokte even. "Ja, paar minuten." Momeplde ze instemmend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:35:23 GMT 2
Miquel sloeg zijn armen stevig om Carmen heen en wierp Hunter zijn meest destructeive blik toe. 'Ik vermoord die gast nog eens,'gromde hij. Miquel keek achterom. 'Rustig nou maar, Mycaro. Hij is geen partij voor je. Dat weet je. Je bent een beter persoon, je bent knapper en ook heel wat sterker dan hij. Bovendien is hij een monster. Shirie geloofd dat hij iets met Voldemort heeft.' OPeens wist Joey weer wie die jongen was.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:41:10 GMT 2
Carmen keek Joey met grote ogen aan. "Wat een onzin." Loog ze snel. "Hij kan soms duister uit de hoek komen, maar hij heeft niets met die engerd te maken." Ze keek Miquel aan. "Laat hem nou maar, vooral nu hij met Storm is. Het ozu haar hart breken als hem iets overkomt en waarschijnlijk een ruzie met mij."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:47:38 GMT 2
Miquel snoof en wierp een duistere blik op Joey. 'Meen je dat? Heeft ze dat gezegd?' Joey kwam overeind en knikte. Je weet hoe zij dingen weet. Dit wist ze.Ze hebben enorme ruzie gehad in de les. Ze voelde aan dat hij iets van voldemort was. Ze wist neit was, maar meer dan een dooddoener. Ik weet eht niet.' Hij haalde zijn schoduers op, maar er ging een rilling door Miquel heen. 'Carmen, ik wil niet meer dat je alleen met hem bent,'zei Miquel, zonder op te kijken. Hij had het heet en koud tegelijk.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:56:36 GMT 2
Carmen keek Miquel verbaasd aan. "Waarom dat nou weer?" Ze deed een stapje van hem weg. "Ik kan heus wel voor mezelf zorgen." Misschien was het nu niet het beste moment om dat te zeggen aangezien ze pas net was ontwaakt uit een halve coma. "Ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij me niets zou doen, tenminste niets ergers dan mijn ouders me zouden aandoen. En die willen me niet dood, dus hij al helemaal niet!"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:01:18 GMT 2
Miquel voelde de woede opkomen die hij in al die tijd van angst en die tijd van HUnter had opgebouwd. 'Oh nee? Waarom hebben ze je dan vergiftigd? En waarom was er altijd eits met je aan de hand als Hunter bij je was? Je kan voor jezelf zorgen, nou das mijn probleem niet. Ik hoor je te beschermen tegen mensen als hij. Hij is slecht, Carmen! En ik wou dat je dat zelf ook inziet!' Het was niet zijn bedoeling geweest om te schreeuwen, maar hij kon zich neit inhouden.
Joey stond hen beiden aan te gapen. 'Maken jullie nou allebei ruzie om een adnere jongen?'vroeg hij verbijsterd.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:08:11 GMT 2
"Ze hebben mij vergiftigd om ons uit elkaar te drijven. Ze hoopte dat je naar hen zou toe komen kruipen! En het kan wel dat me wilt en moet beschermen, maar je hoort me ook te vertrouwen." Carmen schudde haar hoofd. "En waar maak je je eigenlijk druk om? Het is eeuwen geleden dat ik met hem alleen ben. Hij heeft nu een ekel aan me, net zo erg als aan jou!" Ze werd weer wat rustiger. "En ik wil niet met hem alleen zijn." Ze negeerde Joey maar, op dit moment was hij onbelangrijk.
|
|