|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:00:27 GMT 2
Joey hing onderuit op de bank. Miquel ijsbeerde door de ruimte. Hij had Carmen nog neti gevraagd of ze meeging, maar als ze neit snel hier zou zijn, dan zou dat ook geen zin meer hebben! Hij wachtte al een tijd tot ze uit de slaapzaal zou komen en zijn humeur daalde snel.
Joey wachtte echter tot hij een meisje zag die hij tot zijn date zou maken. Hij wist nog niet wie. Dat merte hij wel als hij haar zag.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 20:04:52 GMT 2
Evy kwam vermoeid de leerlingenkamer ingeslenterd. Ze had al haar frustraties voor Sneep er even uit geskatet. Hoe durfde hij haar een hele week de hele avond te laten nablijven! Met het board onder haar arm geklemd gooide ze haar schooltas in de hoek. 'Wachten we ergens op?' merkte ze droogjes op terwijl ze Miquel zag ijsberen. Ze haalde een hand door haar blonde steile haar en wachtte af op antwoord. Ze had toch niks beters te doen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:09:25 GMT 2
Miquel knikte. 'Ik wacht op die vriendin van mij die ik gewoon naar dat concert ga ontvoeren. Ze komt, of ze nou wil oof niet. We gaan er een gezellige avond van maken...' Joey lachte om zijn gestreste vriend. 'En ik wacht op de idiale date die langs komt. Een aardig meisje zonder vriend, of met vriend die gewoon graag naar het concert gaat. Ik wil niet alleen.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 20:12:20 GMT 2
'Dat betwijfel ik. Hoe kan een avond gezellig zijn en jij zo gestresst.' Evy probeerde niet te lachen maar moest toch grijnzen. Ze zette haar handen in haar zij. 'Concert? Is dat dat waar iedereen het over heeft als het gaat om die Zwadderaars die de Grote Zaal hadden bekogeld? Zie je wel Nablijven bij Sneep tast je hersens aan.'
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:22:13 GMT 2
Joey lachte. 'Nablijven in eht algemeen tast je hersens aan, niet alleen bij Sneep.' Hij rekte zich uit en kwam wat overeind. 'Dus, ga jij er met iemand heen? Het is zo zonde als je neit gaat. Shirie heeft me ervan verzekerd dat het goed is. Ik zou graag met haar gaan, maar ze gaat waarschijnlijk emt haar vriendje en heeft ook werk te doen daar.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 20:28:03 GMT 2
'Ik had nog helemaal geen plannen, wist ook maar vaagjes dat er een concert zou zijn. Wat dan? Zie je mij als .. tja hoe zullen we het eens noemen?' Ze probeerde haar lachen te verbergen maar kon het net inhouden, de brede grijns op haar gezicht. Ze gaf een trap tegen haar tas aan, zodat deze in een van de hoekjes van de leerlingenkamer belandde.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:31:37 GMT 2
Joey haalde zijn schoduers op. 'het maakt mij weinig uit met wie ik ga, zolang ze maar gezellig is. Kan ook een hij zijn, maar dan is de sfeer iets anders denk ik. Ik heb gewoon geen zin om alleen te gaan en dan naar al die kleffende stelletjes te kijken...'
Miquel negeerde hen beiden nog steeds.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 20:36:48 GMT 2
'Ik heb precies dezelfde instelling. Lang leve de lol, je bent maar een keer jong. Als je het nu mist wil je het straks misschien wel inhalen en dan moet er toch wel iets ernstigs miszijn.' Lachde ze. 'Stel okee, maar doe alsjeblieft ergens leuk waar anderen er geen last van hebben.' Ze haalde haar wenkbrauwen even op terwijl ze naar Miquel keek. Vervolgens keek ze Joey weer aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:40:22 GMT 2
Joey staard har emotieloos aan. 'Daar heb ik dus echt geen woord van begrpen. Na, lang leve de lol raakte je me kwijt. Wil je mee of niet? Ik doe neit aan voorwaardes. Oh en ik heb een vriendin, even dat je eht weet, dus dat je je dar ook geen zorgen of niet beantwoorde dromen bij krijgt.' Hij rekte zich uit, geergerd door zijn eigen gemiste intelligentie.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 20:44:18 GMT 2
Saluka liep de trap af en wierp een blik in de leerlingenkamer. Toen ze Miquel zag grijnste ze en wierp snel een blik over haar schouder waar Carmen en Lena achter haar aankwamen. Carmen hoeste en sloeg haar armen over elkaar tegen de kou. Ze had een donkerrood colltruitje zonder mouwen aan en een zwarte rok. Misschien een beetje koud, maar daar had ze niet echt aangedacht. Ze was nog een klein beetje bleek van het cadeautje van haar ouders. Lena liep vrolijk de trap af. Ze hoopte heel erg dat ze Hunter hier of bij het concert zou treffen.
|
|