|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 21:24:14 GMT 2
Lena lachte. "Natuurlijk! Ik ben al blij dat je meegaat." Ze dacht even na hoe slim het was geweest dat te zeggen, maar zette het toen maar snel van zich af.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 21:27:45 GMT 2
"Heb ik me voor niks omgekleed" mompelde hij en beet op zijn wang, "Hoe laat moeten we er eigenlijk naartoe?" hij keek haar aan en keek toen naar Carmen en Miquel, woedde borrelde op in zijn ogen en hij beet zijn kiezen op elkaar om zichzelf in te houden. Toen keek hij weer naar de deur, als hij naar Lena zou kijken zal ze misschien zien dat hij boos was.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 21:31:11 GMT 2
Lena grinnikte. "Nu zo ongeveer. Eigenlijk weet ik het niet precies, maar ja, het zal wel geen ramp zijn als we een beetje laat zijn." Ze glimlachte. "Dus we kunnen gaan waarneer je wilt." Ze veronderstelde dat hij niet zo'n zin had om tegeloijkertijd met Carmen en Miquel te gaan.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 21:51:15 GMT 2
Hunter liep naar boven en pakte twee glazen en maakte een vol water in zijn hand en zorgde dat alle twee de glazen vol met water zaten. "Dorst?" vroeg hij en wees op een van de glazen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 21:54:12 GMT 2
Lena lachte. "Ja, beetje. Ik neem aan dat dat betekend dat je nog geen zin hebt om te gaan." Carmen wierp een zijdelingse blik op Lena en Hunter en glimlachte.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 22:01:02 GMT 2
"We hebben toch alle tijd? Tenzij je natuurlijk vooraan wil staan" Hunter nam een slok van zijn glas en glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:05:56 GMT 2
Miquel negeerde Hunter volledig. Hij had geneog van hem. Hij sloe zijn armen om Carmen heen en trok haar dicht tegen zich aan. 'Ik ben heel blij dat het beter met je gaat,'zei hij zacht. 'Denk je dat je eht red vanavond?'
Joey keek Evy lachend na. Meisjes ook.. ach, hij wachtte toch al lang. Hij besloot maar naar Lena en Hunter te kijken. 'Is dat je vriendje, Leen?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:12:16 GMT 2
Carmen trok haar wenkbrauw op. "Wat gaan we vanavond dan doen?" Ze was haar gevoel van tijd behoorlijk kwijt en zou niet weten welke dag het was.
Lena werd vuurrood toen ze Joey hoorde en pakte haastig haar glas. "Dankje." Murmelde ze en probeerde te doen alsof ze Joey niet gehoord had.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 22:17:58 GMT 2
"Nee, ik heb niks met haar" zei hij met een lach. "Ga jij ook naar het concert?" vroeg hij met een lach en keek naar Joey.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:21:30 GMT 2
Joey knikte, inmiddels al vergeten dat hij deze jongen neit mocht. 'Niet? Dat is jammer. Jullie zijn wel leuk stel. En vertel eens, waarom niet? Vind je haar niet leuk? Want als dat zo is, dan krijg je met mij te maken,' lachte Joey naar hem emt een knipoog. Hij vond het geweldig om Lena zo te pesten.
Miquel glimalchte. Hij gaf een kus op haar hoofd en streek de haren uit haar gezicht. 'Het concert, weet je nog? iedereen gaat. Het wordt echt gezellig. We gaan lekker bij alle grifs zitten. Wordt leuk.'
|
|