|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 19:42:15 GMT 2
(nee is wel goed hoor Hm om kort samen te vatten XD Miquel en Carmen hebben hun tweede ruzie gehad XD Hm... ik zou Ty weer eens richting Evy moeten schoppen, maar volgens mij heeft hij het lichelijk verpest op het feest XD) Carmen lachte. "Dank je." Zei ze tegen Joy. "Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen." Ze keek Miquel weer aan. "Ik heb niet gezegd dat ik je haat, mijn ouder die haten jou." Ze grinnikte. "En daarom ben ik zo trots op je."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:20:45 GMT 2
Miquel glimlachte tevreden naar Carmen en deed poging Joey een stomp terug te verkopen. Die was helaas al een meter verder op om Evy met open mond aan te staren. 'Zo, en ik zou niks meoten proberen bij jou? Had je er nog verleiderlijker uit kunne zien?' Hij schudde zijn hoofd en grijnsde breed. 'Foei, Joey, gedraag je. Je hebt een vriendin,'zei hij hardop tegen zichzelf.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 20:44:35 GMT 2
Caremn lachte. "Praat hij altijd tegen zichzelf?" Ze nam de moeite niet om haar blik van Miquel af te wenden. Ze stond zo eigenlijk wel prima en was het concert vergeten doord e ruzie.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 20, 2007 9:41:56 GMT 2
Evy trok haar wenkbrauw op en schoot in de lach. 'Overdrijven is een vak hé?' Ze rolde met haar ogen maar bleef toch wel grijnzen. 'Heeft meneer met vriendin nog zin om te gaan of blijf je daar de rest van de avond nog staan?' Ze voelde in haar zak of alles erin zat wat ze nodig had. Geld en haar toverstok. Meer had ze toch niet nodig.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 17:03:42 GMT 2
Miquel lachte. 'Ach, zo af en toe. Wij kunnen ons zelf in ons hoofd tot de orde roepen, maar hij spreekt het hardop uit, anders werkt het niet.' 'grappig, Mycaro,'snoof Joey, maar glimlachte wel. Hij stak zijn arm uit naar Evy. 'Ik wil niks leiver dan gaan. Weg hier en naar het feest. Ik vraag me af of Malfoy Shirie al heeft vermoord of dat we dat nog mogen zien.' Hij grinnikte gemeen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 19:17:32 GMT 2
Carmen keek even lichtelijk verbaasd naar Evy. "Mee waa... Owja..." Ze keek Miquel aan. "Jullie we maar met hun meegaan? Ik denk dat Storm Hunter zo onderhand wel ver weg heeft meegesleurd." Ze keek hem met pretoogjes aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 20, 2007 23:23:03 GMT 2
Evy negeerde de woorden maar even maar de grijns was niet echt meer vanhaar gezicht te slaan. 'En dat laatste kunnen we alleen maar te weten komen als we daar zijn. Kom mee dan eh..?' Ze schoot in de lach. Ze ging hier zojuist samen met iemand naar een concert waarvan ze de naam niet eens wist. Op een paar keer zien in de leerlingenkamer na wist ze eigenlijk niet wie het was.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 23:32:40 GMT 2
Joey lachte. 'Joey Stone.' Hij stak zijn hand uit. 'En jij bent?' Hij kon een grijns neit verbergen. Miquel knikte. 'Gaan! Ik heb er zin in. Ik negeer die jongen gewoon en heb gewoon een heerlijke avond met mijn beste vriend en mijn leive vriendin.' Hij gaf Carmen een zoen op haar mond en straalde.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 23:36:32 GMT 2
Carmen grinnikte. "Goedzo. Op een dag zien jullie elkaar gewoon niet meer joh." Ze beantwoorde zijn kus. "Ik ben trots op je." Ze pakte zijn hand en was er ineens van overtuigd dat dit wel een leuke avond zou gaan worden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 21, 2007 8:20:24 GMT 2
'Evy Pearl. Nice to meet you.'[/b] Lachend schudde ze zijn hand. Dat zou nog wat beloven vanavond. 'Iedereen klaar? Als ik nu langer niks ga doen ben ik straks waarschijnlijk hardstikke chagerijnig, en met zoiets in het vooruitzicht, hebben we daar vast geen behoefte aan.' Ze liep vrolijk richting de deur en draaide zich daar weer half om.
|
|