|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:12:09 GMT 2
Miquel sleog wanhopig emt zijn armen, nog gefrustreerder dan eerst. 'Ik maak me ook geen zorgen om die gevoelns van jou! Als je hem ahd gewilt, dan waren we niet al bijna een jaar bij elkaar! Ik ben niet bang dat je voor hem kiest, ik ben bang dat hij vreselijke dingen emt je doet. juist omdat hij een heekl aan je heeft! Oh, je bent soms zo naief!' Woendend liep MIquel weg naar een grote stoel en draaide demonstratief zijn hoofd weg.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:20:00 GMT 2
Carmen draaide haar hoofd weg en vocht tegen de tranen die in haar ogen brandde. "Ik zei toch al dat ik nooit meer met hem alleen ben en dat ook niet wil. En nu is Lena toch veels te veel geinterseerd in hem." Ze slikte en voelde een traan uit haar oog ontsnappen. Ze pakte met haar ene hand haar andere arm vast. "Na alles wat er gebeurd is durf ik niet eens meer met hem alleen te zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:24:21 GMT 2
Miquel draaide zijn hoofd weer in haar richting. Alle woede was verdwenen. Hij kwam overeind, liep naar haar toe en trok haar tegen zich aan. 'Het spijt me,'zei hij zacht. 'Je hebt gelijk. Je weet best wanner iets gevaarlijk is. Het is gewoon.. sinds dat gebeuren van laatst.. maak ik me zo'n zorgen om je.' Hij voelde zelf ook tranen in zijn ogen. Hij liet haar los en keek haar aan. 'Ik was je bijna kwijt. Voor een paar uur.. dacht ik dat ik je kwijt was.' Zijn blik daalde naar de gond en hij veegde een traan weg, voor die uit zijn oog kon komen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:28:15 GMT 2
Carmen keek Miquel aan en glimlachte zwak. "Was je ook. Ik wist niet meer wie je was, ik was alleen. Dat herrinder ik me nog. Maar toenhoorde ik je en voelde ik me toch veilig. Ook als was het allemaal donker om me heen." Ze deed geen moeite haar tranen te verbergen of weg te vegen. Hij betekende alles voor haar en de tranen waren een bewijs daarvan. Ze wilde geen ruzei met hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:29:41 GMT 2
Miquel trok haar opnieuw tegen zich aan. 'Ik wil je alleen maar beschermen. Tegen anderen, tegen jezlef... maar vooral.. tegen mij.' Hij voelde hoe een traan over zijn wang rolde, maar vond het het niet waard om Carmen los te laten en hem weg te vegen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:37:12 GMT 2
Carmen hield haar hoofd schuin. "Jij kan me niets doen. Jij bent alleen maar goed voor me." Ze glimlachte nu normaal. "En ik heb niet altijd bescherming nodig."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:39:27 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'dat weet ik. Noem het maar het broederlijk instistinct. Als ik van een meisje hou, dan wil ik ze beschremen, zodat niemand ze ooit pijn zou doen. Dat heb ik met jou even sterk als met mijn zusje en dat wl wat zeggen.' Hij streel de zacht haar gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:49:26 GMT 2
Carmen glimlachte. "Ik voel me vereerd, maar je hoeft je niet zoveel zorgen te maken. Over het algemeen heb ik niet zoveel problemen hoor. Behalve dus als mijn ouders een bloedhekel aan mijn vriendje hebben en dan gestoorde plannen bedenken. Maar dat is meestal niet hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 17:55:26 GMT 2
Miquel grinnikte. 'Misschien, maar dat is gewoon hoe ik ben. Haat me neit om hoe ik ben!' Dat laatste riep hij heel dramatisch, terwijl Joey om de bank heen liep en hem een klap tegen zijn hoofd gaf. 'Ze houdt van je om hoe je bent idioot. Nu ff relaxt. Ga strax maar los op de muziek. Waar blijft ze echt! Ze eh... hoe heet ze by the way?'
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 19, 2007 18:21:33 GMT 2
Evy kwam vrolijk van de trap af. Normaal na zo'n dag zou ze zich ergens gaan vervelen maar nu had ze wel weer zin in wat leuks. Haar afgetrapte spijkerbroek had ze verwisseld voor een makkelijk zittende zwarte broek en het zwarte T-shirt had plaats gemaakt voor grijs T-shirt met opdruk. En natuurlijk had ze haar afgetrapte gympen eronder aan. 'Okee, dat duurde langer dan gedacht. Zullen we gaan?' Evy glimlachde liefjes en had geen idee wat er net was gebeurd i236.photobucket.com/albums/ff6/myhca/avril%20lavigne/res_0306_avril_0535.jpg[Ooc; heb topic niet gelezen, dus kunnen fouten inzitten =P]
|
|