|
Post by melien on May 27, 2007 15:36:44 GMT 2
Elvira rende de trappen op. Voor de dikke dame bleef ze staan om even op adem te komen. Daarna zei ze het wachtwoord en ging ze naar binnen. Ze bleef even staan en keek om zicch heen. Mariel zag ze niet. Ze liep de trap op naar de meisjesslaapzalen. Ze moest tenslotte haar fotoboek hebben. Ze deed zachtjes de deur open om te kijken of er niet iemand sliep. Daarna liep ze naar binnen en plofte neer op haar bed.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 16:36:34 GMT 2
Mariël liep even later ook de meidenslaapzaal in. "Hey El, Lang niet gezien zeg!" Zei ze met een grijns en haar haar werd Oranje. "Weetje, Ik vind mijn haar wel leuk zo, Ik denk dat ik het zo laat." zei ze en ging voor haar speigel staan. Daarna zocht ze in haar hutkoffer naar haar Fotoalbum. Ze plofte naast Elvira neer en gooide haar foto boek voor haar neer. "Zullen we maar met jou Fotoboek beginnen?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 20:53:12 GMT 2
Elvira moest grijnzen toen Mariel eindelijk binnen kwam. Die was natuurlijk weer overal en nergens blijven plakken. Haar haar werd oranje. Ze zei tegen Mariel: "Ik laat het ook even zo.. alleen jammer dat oranje niet zo bij me past.". Ondertussen was ze druk op zoek naar haar fotoalbum. Uiteindelijk wist ze hem onderin haar hutkoffer te vinden. Toen viel haar oog op een foto in haar hutkoffer. Het was haar moeders oude hutkoffer, dus misschien kon dat verklaren waarom ze de foto niet kende. Het was een foto van een baby. Hij zag er nog niet eens zo heel er oud uit. Wel ouder dan dat zij was, maar niet veel. Ze keek naar de foto en was ondertussen stil gevallen (welke kleur heeft mijn haar nu?? ). Tegen Mariel zei ze afwezig: "Is goed hoor.".
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 21:05:00 GMT 2
(geen flauw idee, ik verzin alles ook maar xD) Mariël keek naar Elvira. Toen viel haar blik op de foto in haar hand. Ze kroop over het bed naar haar toe en ging naast haar zitten. "Hee, Is dat niet jou moeder?" Vroeg ze en bekeek de foto aandachtig. Haar haar werd Blauw van het denken. "Ik weet niet wie die baby is, Jij bent het in iedergeval niet volgens mij." Zei ze bedenkelijk en bleef naar de foto staren.
|
|
|
Post by melien on May 29, 2007 21:47:52 GMT 2
"Ik ken de foto niet. Ik heb hem ook nog nooit gezien. Mijn broer is het niet, ik ben het niet, mijn moeder en vader zijn het evenmin. Laat staan mijn grootouders. Maar van wie is hij dan?". Ze draaide de foto om en keek op de achterkant. Er stond iets in kleine letters op geschreven. De datum was iets groter geschreven. "Hij is ouder dan dat mijn broer is. Hij is ouder dan dat mijn ouders getrouwd zijn. Wat zou hier staan?". Ze wees naar de gekriebelde letters. Ze wist het echt niet meer. (even voor als je het nog niet doorhad: het is dus een babyfoto van Aaron... de enige die haar moeder ooit had )
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 10:38:19 GMT 2
(dan moet het toch je moeder zijn met Aaron? Of is het zijn pleegmoeder?) "Hij heeft iets weg van iemand.. Het lijkt wel of ik hem herken?.. Maar ik weet niet waarvan.." Ze dacht heel diep na en haar haar werd Blauw. Ze wist het niet.. Ze wist het zo gauw echt niet. "Leg hem even aan de kant, dan kunnen we er later over denken, eerst de fotoalbums eens beter bekijken." Zei ze tenslotte toen ze het echt niet wist.
|
|
|
Post by melien on May 31, 2007 16:18:47 GMT 2
(nee... tis gewoon een foto die haar moeder ooit had, maar je ziet aaron alleen in armen liggen. je ziet niet van wie de armen zijn ) "Dat heb ik ook.. goed plan." ze glimlachte naar Mariel, legde de foto op haar kussen en pakte haar fotoboek op schoot. Ze sloeg hem open en begon er langzaam doorheen te bladeren. Toen ze bij een babyfoto van haar broer aankwam (ja die zit er in ) stopte ze even. Ze pakte de foto weer en legde hem ernaast. Maar het was Lars echt niet.
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 21:56:01 GMT 2
Het viel Elvira op dat Mariel ineens heel erg stil was geworden. Ze keek op en zag dat Mariel een beetje voor zich uit zat te staren. "Is er iets?" vroeg ze dus maar even aan Mariel. Ze liet de foto maar even voor wat die was en ging rechtop zitten. Ze keek Mariel onderzoekend aan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 15:15:01 GMT 2
(het is een beetje spammen als je 2 berichten achter elkaar zet melien -.- Krijg ik ook geen kans om echt te antwoorden )
Mariël keek onderzoeken naar de foto's. "Nee het zijn echt niet dezelfde." Zei ze tenslotte nadat ze een tijdje naar de foto's had getuurd. "Dus dit is Lars?" Zei ze en bekeek de ene foto. Het was niet echt haar type. Ze kende leukere jongens. Ze Sloeg nu haar eigen fotoboek open. Ze haalde er een foto van haarzelf en van Tristan uit. Zou Elvira wel leuk vinden, dacht ze.
|
|
|
Post by melien on Jun 4, 2007 16:30:47 GMT 2
(ik kon niet anders aangezien jij er maar niet op wilde reageren -_-)
"Dat is Lars als baby." antwoordde Elvira op Mariel haar vraag. Ze keek naar de foto's die Mariel uit haar eigen fotoboek haalde. Ze keek er naar. Haar reactie was: "Och, wat schattig. Zijn jij en Tristan dat?". Ze vond de foto's echt leuk.
|
|