|
Post by roosje on Jun 18, 2007 18:01:40 GMT 2
( tuurlijk mag dat melien! hoef ik niet zelf alles te verzinnen:P) Keira keek met een weemoedige glimlach naar de foto's. sommige waren heel leuk en ander waren minder goed gelukt. Keira bladerde naar de volgende pagina en zag een prachtige foto van haar en Steven en daaronder een van Steve alleen. ze bleef maar naar die foto kijken. wat een prachtige foto! hij is echt zo knap! Keira besloot dat hij nu maar eens tijd werd om haar vriendinnen haar geheim te vertellen. ze had het eerst niet gedurfd omdat ze bang was dat haar vriendinnen haar uit zouden lachen. misschien hadden ze het allang gemerkt. ze kenden haar immers erg goed ( soms te goed:p) ze keek Elvira en Mariel serieus aan en zei: ' meiden ik heb jullie dit heel lang niet durven vertellen omdat ik bang was dat jullie me met dit geheim uit zouden lachen, maar ik vertrouw jullie en ik vind dat ik het nu wle kan vertellen' ze keek haar vriendinnen aan en wachtte op hun reactie.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 18:20:52 GMT 2
Mariël was diep aan het denken over welke jongen nou op die foto stond. " Nou ken ik sirieus heel veel mensen, dat weten jullie, en ik heb echt geen flauw idee wie dat is!" zei ze een beetje boos en verontwaardigd. Toen keek ze naar Keira die haar iets belangrijks wou vertellen. Ze glimlachte naar haar. "Sorry meid, Ga verder, We lachen je echt niet uit.. ER is denk ik iets dat jij ook nog niet weet over mij." Zei ze grijnzend, want ze dacht dat Keira het over een jongen ging hebben. Zelf begon ze ook een foto te zoeken van de jongen die zei leuk vond.
|
|
|
Post by roosje on Jun 18, 2007 19:38:53 GMT 2
keira luisterde naar Mariel en keek verbaasd toen Mariel zei dat Keira ook nog iets van haar niet wist. ' nou okeej, daar gaat ie dan' zei Keira. ze begon te vertellen: ' nou het zit zo, ik uhm ik ben smoorverliefd op Steve.' zei ze en ze begon te blozen. ' ik vind hem al een tijdje leuk maar het wordt steeds erger. Daarom ben ik soms ook nogal afwezig. Dan denk ik aan Steve. Ik vind hem gewoon zo lief, knap, behulpzaam en schattig en hij begrijpt me ook zo goed! Ik denk alleen dat hij mij niet leuk vindt. Ik durf het hem ook niet te zeggen, omdat ik onze vriendschap niet wil verpesten! Ik vind hem eigenlijk vanaf het begin van het jaar al leuk, maar echt smoorverliefd is pas een paar weken. merkte jullie eigenlijk iets aan mij? Ik durfde het jullie eigenlijk eerst niet te vertellen, omdat ik bang was dat jullie me uit zouden gaan lachen, maar ik ben blij dat ik jullie het verteld heb en ik vertel jullie voortaan alles! Ik meen het serieus, ik kan jullie vertrouwen toch? Vertellen jullie mij voortaan ook alles?' vroeg ze tenslotte aan Mariel en Elvira.
|
|
|
Post by melien on Jun 19, 2007 17:34:28 GMT 2
"Daarom komt me die jongen zo bekend voor. Dat is Steve." zei Elvira doelend op de foto. Ze glimlachte naar Keira. Ze had al zo'n vermoeden gehad dat ze verliefd was, maar had haar er nooit op aangesproken. "Nou.. misschien niet alles. Maar zeker wel het meest." beantwoordde ze glimlachend Keira's vraag.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 12:10:01 GMT 2
"bijna alles.. Die vind ik goed! Maar Steve heeft volgens mij meer meiden achter zich aanlopen.. Zonder dat hij het doorheeft." Zei Mariël giegelend. Ze keek even naar de foto van Steve. "Hij ziet er aardig goed uit moet ik zeggen." Zei ze en giegelde nog eens. Teon ging ze verder in haar fotoboek. Na een tijdje vond ze de foto die ze zocht. Van Florian natuurlijk. Ze lachte. "Kijk Hém vind ik nou leuk.. Hij is gewoon geweldig.. Vind ik.. Maar anders ook gewoon aardig. Zei Mariël en keek grijnzend naar de foto.
|
|
|
Post by melien on Jun 20, 2007 15:00:12 GMT 2
"Aardig ja. Net zo als Miquel en Tristan en Aaron en al die andere ventjes." zei Elvira lachend. Ze was verder gegaan met bladeren door haar fotoboek. De meeste foto's waren van haar en haar vriendinnen.
|
|
|
Post by roosje on Jun 21, 2007 17:16:40 GMT 2
Keira luisterde naar Mariël en Elvira."Ik denk alleen te veel en te vaak en Steve dat ga ik veranderen. Dat beloof ik jullie' zei Keira. 'Dus als jullie merken dat ik weer doordraaf moeten jullie het me meteen zeggen!'voegde ze eraan toe. 'heeft Steve nog meer meiden die hem leuk vinden? wie dan?'vroeg Keira. Mariël begon te bladeren in haar fotoboek en liet een foto van Florian zien. Mariël vertelde dat zij verliefd was op Florian. ' Oh dat had ik wel een beetje kunnen weten!' zei Keira tegen Mariël. 'Florian is echt een grappig stel met Chris.' 'Daar kun je echt mee lachen!' zei Keira. Nu begon Elvira ook in haar fotoboek te bladeren. Zou zij ook iemand leuk vinden? ' EL, vind jij ook iemand leuk?' vroeg Keira lief en ze keek Elvira aan.
|
|
|
Post by melien on Jun 21, 2007 19:00:47 GMT 2
Elvira dacht kort na. Ze vond Florian eerst leuk. Maar daar was ze inmiddels over heen. "Nee. Niet echt." antwoordde ze dus maar.
|
|
|
Post by Merel on Jun 21, 2007 21:15:15 GMT 2
"Oooh!" Zei Mariël en gaf Elvira een duw. "Je vertelde laatst nog dat je op..... was!" zei ze. Ze sprak zijn naam niet hardop uit, Maar zocht expres een foto van haar en Tirstan op. "We zullen er op letten Keira!" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Jun 22, 2007 7:56:47 GMT 2
"Ow.. echt??" vroeg Elvira grijnzend aan Mariel. Ze had de laatste tijd niet meer zo aan hem gedacht. Ze was met andere dingen bezig geweest. "Dat zullen we inderdaad wel doen Keira." lachend tegen Keira.
|
|