|
Post by roosje on Jun 13, 2007 20:17:36 GMT 2
keira kwam de slaapzaal binnen en zag mariel en Elvira bij elkaar op bed zitten. 'hey El en mar!' zei ze vrolijk en ze liep naar de twee toe. ' leuk foto's kijken, mag ik er ook bij komen zitten?' vroeg ze en ze keek naar welke foto's mariel en Elvira aan het kijken waren. ze bleef afwachtend staan en hoopte dat Elvira en Mariel het leuk vonden als zei er ook bij kwam zitten. zij had ook nog wel een leuk fotoboek om te laten zien.
|
|
|
Post by melien on Jun 14, 2007 16:32:27 GMT 2
"Heej Keira! Lang niet gezien meid! Kom er gezellig bij zitten joh! We zitten onze fotoalbums door te spitten." zei Elvira in een adem. Ze pauzeerde even om adem te halen. Daarna ging ze weer verder: "Raad eens... ik heb blijkbaar een halfbroer!". Ze kon niet wachten totdat Keira had geraden. Ze moest het gewoon kwijt.
|
|
|
Post by roosje on Jun 15, 2007 16:05:32 GMT 2
Keira lachte naar Elvira en ging naast ze op het bed zitten. ' echt waar!!, wat leuk!' riep Keira vrolijk. ' wie is het??' vroeg ze daarna nieuwsgierig. wow dat had ze echt niet verwacht. zou ze de halfbroer van Elvira kennnen. zou hij hier op school zitten. ' heb je een foto van hem?' vroeg ze. ze was zo nieuwsgierig naar Elvira's halfbroer.
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 16:43:52 GMT 2
"Ik heb geen idee wie het is." zei Elvira lachend. Ze pakte de babyfoto. "Dit is de enige foto die ik van hem heb." zei ze en reikte Keira de foto aan.
|
|
|
Post by roosje on Jun 16, 2007 22:13:38 GMT 2
Keira pakte de foto nieuwsgierig aan en bekeek hem heel goed. 'hij komt me zo bekend voor!' zei Keira en ze dacht na. ' het ligt op mijn tong, maar ik kom er maar niet op wie het is!' zei ze tegen Elvira en Mariël.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 22:51:02 GMT 2
" Dat heb ik nou ook." zei Elvira lachend. Ze keek naar Keira. (en is aant onerulen XD)
|
|
|
Post by roosje on Jun 17, 2007 12:48:01 GMT 2
Keira kon het maar niet uitstaan. ze moest weten wie het nou was!! ze zou de hele dag goed opletten op de jongens op school. ze had gewoon het gevoel dat hij hier op school zat! ' zal ik ook mijn fotoboek eens laten zien?' vroeg Keira om het onderwerp 'halfbroer' even uit haar hoofd te houden. ze keek Mariël en Elvira aan en glimlachte even naar ze. Elvira zat zo afwezig te kijken. ze was vast diep aan het nadenken.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 12:52:43 GMT 2
Elvira schrok op uit haar gedachten. Ze was alle jongens die ze kende aan het af gaan of ze misschien op de foto leken. Maar ze kon niks bedenken. Ze werd uit haar gedachtengang gehaald door Keira die een vraag stelde. "Ja leuk!" gaf ze als antwoord.
|
|
|
Post by roosje on Jun 17, 2007 22:25:54 GMT 2
Keira stond op van het bed en liep naar haar eigen bed. ze knielde neer en pakte haar hutkoffer onder haar bed vandaan. ze deed hem open en zocht haar fotoboek. ze vond hem en liep terug naar het bed. ze ging weer naast Elvira en Mariel zitten en zei: 'kijk dit is nou mijn fotoboek' ze sloeg hem open en begon er langzaam in te kijken.
|
|
|
Post by melien on Jun 18, 2007 9:43:06 GMT 2
Elvira keek mee met Keira. Er stonden een paar heel leuke foto's in. Ze zag van alles voorbij komen. Waaronder Mariel, Keira en zij tijdens een middagje shoppen (mag ik wel zeggen.. toch roos?). Er verscheen een glimlach op haar gezicht.
|
|