|
Post by Merel on Jun 5, 2007 17:16:38 GMT 2
"Wat is er El?"Vroeg ze toen ze het gezicht van Elvira zag. Ze zou zo wel uitleggen wat ze aan het doen was. Ze nam een slok Pompoen sap. "Zou ik het ook mogen lezen?"Vroeg ze nieuwsgierig.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 17:29:10 GMT 2
Elvira was sprakeloos. Ze wist niet wat ze daarop moest zeggen. Ze overhandigde Mariel het papiertje. Daarna pakte ze wat lekkers voor Dotje en aaide deze voorzichtig over haar borst. Dotje hupte weer op haar hand. Elvira snapte de hint en liep naar het raam. Deze deed ze open en Dotje vloog weer weg. Daarna plofte ze weer neer op het bed.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 18:34:14 GMT 2
(kun je even zeggen wat erin staat? Anders is het zo moeilijk lezen )
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 20:47:52 GMT 2
(gnegne.. sorry wilde ik er nog bijzetten maark was het blijkbaar vergeten... er staat in dat Elvira dus nog een halfbroer heeft waar ze nooit over had gepraat. En ze vraagt of Elvira misschien nog een babyfoto had gevonden die ze neit kon plaatsen en dat dat dan dus haar broer zou zijn. En ook dat haar broer op zweinstein zou moeten zitten.. heel verhaal maarja.. Elvira had al een brief aan haar gestuurd hoe dat nou zat... hoezo aaron haar zo bekend voor kon komen enzo... nu kun je waarschijnlijk wel antwoorden.. toch? )
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 9:17:28 GMT 2
( ja denk het wel)
Mariël las de brief nog eens goed door. "Je hebt een halfbroer? Cool!" zei ze. Ze dacht even diep na. "Denk je dat dat Aaron is?" vroeg ze vertwijveld en bekeek de foto nog eens goed. Als je het zo zag zou dat gerust kunnen. Maar ze wist het niet zeker. "Wat denk jij?" Vroeg ze en keek Elvira aan.
|
|
|
Post by melien on Jun 7, 2007 17:06:08 GMT 2
Elvira verzamelde zich weer en vond haar stem terug. "Ik weet het niet. Maar het zou kunnen. Wie anders??" reageerde ze op Mariel's vraag. Ze kon het nog steeds niet geloven. Haar moeder had al die jaren tegen haar gelogen. Ze was er niet boos over, maar ze was wel een beetje kwetsend aangezien ze altijd dacht dat zij en haar moeder geen geheimen hadden voor elkaar. Ze keek naar Mariel.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 17:43:39 GMT 2
Mariël begon weer eens te grijnzen. "Ik zie het al voor me! Jij stapt op Aaron af: Heey Aaron! ik weet niet of je het al wist, maar eigenlijk zijn wij broer en zus, HEt is alleen verzwegen. No als je het niet erg vind, ik moet naar VTZK." Ze lag helemaal dubbel op het bed van het lachen, vooral omdat ze het ookal voor zich zag.
|
|
|
Post by melien on Jun 8, 2007 17:51:30 GMT 2
Elvira haalde zich de situatie voor ogen en kreeg een lachstuip. Ze kon geen woord uitbrengen door het lachen. Ze liet zich achterover op haar bed vallen. Toen ze weer een beetje bedaarde keek ze naar Mariel waarna ze meteen weer in de lach schoot.
|
|
|
Post by Merel on Jun 11, 2007 8:56:07 GMT 2
Mariël giegelde nog na, maar kwam toen een beetje bij. "Nou wat ga je eraan doen?" vroeg ze en keek Elvira aan. Toen blaaderde ze weer verder in haar eigen foto album en kwam hele leuke foto's tegen. Ze giegelde bij bepaalde foto's. Toen keek ze weer naar Elvria, wachtend op antwoord.
|
|
|
Post by melien on Jun 11, 2007 9:03:54 GMT 2
"Ik heb geen flauw idee. Jij enig idee?" zei ze tegen Mariel nadat ze weer een beetje bijgekomen was. Ze keek mee in Mariels fotoalbum. Er zaten een stel leuke foto's tussen.
|
|