|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:08:41 GMT 2
"Toen was je je vinger kwijt, aangezien je om op te eten bent." Zei Rachanna grijnzend terwijl ze proefde. "Jaa lekker.. Als ik hem nou over jou heen gooi, kan ik je letterlijk opeten.." Zei ze en deed alsof ze het sirieus overwoog.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:15:12 GMT 2
Draconic deed angstig een stap achteruit. 'ik ben al lekker en zoet genoeg! Ik ben geen taart versiering! Toe doe me dat neit aan!' Hij barstte in alchen uit en likte zijn vinger af, voor rstanten van de taart en zijn vriendin.
(heeft te veel lol om laatste zin xD)
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:17:57 GMT 2
[droog XD]
"Jij was ook geen taart versiering, de taart was jou versiering!" Antwoorde ze grinnikend. "Ook goed, ga ik zo van Thomastaart genieten." Zei ze plagerig en stak haar tong uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:21:31 GMT 2
Draconic kon de grap neit waarderen. Zijn gezicht verstrakte. 'Ik ben de enige jongn waar je ooit taart vanaf zult eten!'Riep hij verontwaardigd. En hij meende het. Als het aan hem lag, zouden ze voor eeuwig ssamen zijn.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:27:22 GMT 2
"Net mocht ik nog geen taart over je heen gooien." Zei ze en maar ze kon wel zien dat Draco het meende. Ze liep naar hem toe. "Ach schat, maak je nou geen zorgen." Zei ze toen ze voor hem stond. "Jij bent de enige bij wie ik het ooit zou wíllen doen." Zei ze zachtjes tegen hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:29:58 GMT 2
Draconic voelde hoe zijn hart opscprong. Als hij nu die ring ahd gehad... 'Dat is maar goed ook. ik zou ook nooit een ander taart van mij af latn eten. Misschien komt eht er ooit nog wel van.' Hij knipoogde naar haar.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:32:46 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Das maar goed ook, ik heb geen zin om je met 10 meiden te moeten delen." Zei ze en draaide een rondje terwijl ze taart op haar hand balanceerde. "Dan moet je wel heel stil zitten, van een lopende taart eten word zo moeilijk." Ze grinnikte toen ze dat zei.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:39:26 GMT 2
Draconic barstte in lachen uit. 'Heel goed punt, maar een wandelende taart vind ik wel een erg grappig idee. Wat dacht je van een rennende taart. Zou je daar wat mee kunnen?'
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:42:29 GMT 2
"Jaa dâaag! Ik ga niet achter je aan rennen! Het is graag of niet hoor!" Zei ze en keek de grote zaal nog even zoekend rond of ze nou Thomas zag. "Als hij niet snel komt eet ik deze op en krijgt hij eieren over zich heen hoor!" Mopperde ze een beetje.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:45:09 GMT 2
Draconic lachte. 'MEt die eirene ben ik het eens. Wat dacht je van de taart eten en wachten tot die sukkel komt?'
|
|