|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:06:48 GMT 2
Draconic keurde de reuimte op het aantal mensen en knikte toen tevreden. Met kordate stappen liep hij het pad tussen twee tafels door en gaf aan ieder die op zijn pas kwam een flyer. Hij hield zijn lik gericht op de leraren die aan de grote tafel zaten. Enkele keken vragend op, anderen iet wat angstig. Zwamdrift gooide haar thee glas om, terwijl Sneep alleen zijn wenkbrouw optrok. Een paar meter voor de tafel bleef Draconic staan. Hij draaide zich om naar de zaal en sprak met luide stem: 'Voor iedereen die het nog neit wist, Meera Qurain geeft vrijdag een concert in de drie bezemstelen. Een kaartje kost vijf sikkels, hapjes en eerste drankje zijn gratis. Kom allen kijken. Flyers liggen overal verspreid en als je wil lezen, ik heb er hier nog.' Toen draiade hij ich om naar de leraren en glimlachte poeslief.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:54:35 GMT 2
Chloë kwam ook de Grote Zaal binnenlopen, en moest lachen toen ze Draconic hoorde. 'Komt allen! Ze is een echte superster, misschien krijg je zelfs een handtekening!' vulde ze Draconic aan, terwijl ze ook flyers op ieders borden begon te gooien. Ze keek naar de lerarentafel en kreeg een twinkeling in haar ogen. Vastbesloten liep ze er heen en duwde ook alle leraren een flyer in de handen. Alleen Sneep scheen het enigszins te waarderen. Haar oom vond ook bijna niets erg wat ze deed, vooral tijdens de lessen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 19:00:15 GMT 2
Draconic grijnsde trots naar Chloë. 'Jullie geven haar les en beoordelen haar op haar tovertalent. Kom, nu naar de drie bezemstelen om haar muzikale talent te zien! Neem van ij aan dat ze goed is, want ik ben neit voor neits haar manager!' Hij gooide de flyers omhoog en met een beweging van zijn hand dwarrelden ze als grote sneeuwvlokken over de mensen heen.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 19:07:11 GMT 2
Chloë trok haar toverstok en betoverde een aantal flyers, zodat deze in de lucht zweefden tussen de kaarsen, die altijd in de Grote Zaal hingen. Ze grijnsde breed, terwijl ze in alle schalen met eten een flyer neerlegde. De meesten werden meteen helemaal vies van de jus, saus of wat dan ook, maar nu konden de leerlingen er tenminste met geen mogelijkheid meer om heen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 22:21:32 GMT 2
"Kijk díé versiering vind ik nou ook eens leuk in plaats van altijd die duffe kaarsen." Zei Rachanna grinnikend toen ze aan kwam lopen. Ze hield nogsteeds een stapel flyers stevig vast, Thomas was er echt geweest als hij zich hier liet zien.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:38:41 GMT 2
Draconic draaide zih lachen om naar Rachanna. 'Jah mooi he? Ik ga de muren ook maar doen... ohnee, ik heb geen flyers meer. De vloer heb ik wel mooi gedaan.' Hij keek grijnzend naar de met flyers bedekte vloer.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 22:45:02 GMT 2
Rachanna liep naar hem toe en gaf hem een zoen. "Jaa prachtig, mooi ontworpen en alles. Trouwens ik heb nog wel wat flyers voor je, ik verzin wel iets anders op Thom mee te slaan." Zei ze grijnzend en hield hem de flyers voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:50:49 GMT 2
Draconic lacht. Hij toverde een roze kussen tevoorschijn en keek haar vragend aan. Met zijn vrije hand gooide hij de helft van de stapel naar de rechter muur, waar ze verspreid tegen de wand plakten.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 22:53:18 GMT 2
Rachanna lachte en pakte het kussen. "Eigenlijk dacht ik meer aan dit.." Zei ze en pakte haar toverstok en wees op de kussens. Ze veranderde in een -roze om precies te zijn- taart. Rachanna keek Draco weer met een veelbetekende blik aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:01:17 GMT 2
Draconic ging met vinger over de slagroom laag en stak hem in zijn mond. 'Zode om te gooien. Proef maar.' Hij stak zijn vinger helemala in de taart en bood hem Rachanna aan.
|
|