|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 20:24:29 GMT 2
Chloë schoot in de lach. 'O nee toch, Draconic! Dat was echt té erg!' lachte ze, terwijl ze een grote hap van de taart nam. 'Je moet maar schrijver worden, vind ik. En dan allemaal van die super-foute romannetjes uitbrengen.' Ze had het stuk taart binnen de kortste keren naar binnen gewerkt.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 19, 2007 20:29:07 GMT 2
"Dus hier is iedereen" zei Thomas en ging bij het groepje staan. Hij was het hele voorval van hem en Rachanna al weer vergeten en was dus ook totaal niet voorbereid.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 20:31:00 GMT 2
"Zo is hij dus al de hele tijd! En dat vond ik trouwens ook al! Kijk eens, je moet echt schrijver worden schat." Zei RAchanna grijnzend, die nog breder werd toen ze Thomas zag. ZE pakte de taart, ongeveer driekwart was er nog over, en smeet deze vol in Thomas zijngezicht.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 20:33:31 GMT 2
'Nee, NEE!!' schreeuwde Chloë nog, maar de taart was al gegooid door Rachanna. 'Hè, ik had net trek in nog een stukje. Wie wil een nieuwe taart voor me toveren? Jij toch wel, onbeschrijflijk knappe jongeman?' Ze keek Draconic knipperend aan, maar kon een brede grijns niet onderdrukken.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 19, 2007 20:41:36 GMT 2
Thomas zag een gegeven moment niets meer en wankelde naar achteren, terwijl hij met zijn handen probeerde de taart weg te halen en iets sputterde. "bedankt Rach" zei hij met een grafstem.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:50:25 GMT 2
Dracopnic lachte om het drietal en toverde een groot stuk taart voor Chloé tevoorschijn. 'Kijk een saan, speciaal voor jou. En Thomas, als je wil dat je vriendin je opeet, dan moet daar -hij gooide een hand slagroom op THomas' hoofd- ook slagroom zitten. Anders is het niet compleet. Nu nog kers op de top...'
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 21:04:49 GMT 2
"Ow wacht! Die doe ik erop!" Zei ze grijnzend en plukte een kers van de tafel en zette die erboven op. "Aaah nou ben je echt om op te eten.. Al had ik net beloofd dat niet te doen.. He balen.." Zei ze grinnikend en bekeek Thomas van top tot teen.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 19, 2007 21:07:32 GMT 2
Thomas wist met moeite zijn toverstok te vinden en toverde zijn hoofd schoon. 'Handig he? Magie" zei hij droog en grijnsde plagend naar Rachanna.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 21:19:08 GMT 2
'Flauw,'zei Draconic en gooide nog een hand slagroom in zijn gezicht. Met een grote grijns dook hij alvast weg achter de tafel, voor het geval dat. Opeens viel eht hem op dat ze aan de tafel van de raafjes zaten en in een moment van inspiratie sprak hij: 'Hij drietal werd vergezeld door een vierde, mystereiuze, maar desalniettemin aantrekkelijke vierde. DE mystreiueze knappe man was een ware delicatesse, waar beide beeldschone vrouwen maar al te graag van zouden geneiten. Een moment va extase, door de zoetheid van het glazuur en de slagroom, gemeng met het pikante van zijn mystereiusheid.'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 21:34:25 GMT 2
[-heeft dikke lol- Dat klinkt echt zó fout xD]
'Haa, bedankt, onbeschrijflijk knappe jonge-nogwat,' zei Chloë, waarna ze een grote hap van de taart in haar mond schoof. 'Een der beeldschone vrouwen deed zich te goed aan - o sorry, Dracie-mens,' grinnikte ze. 'Je hebt me aangestoken met je poëtische gedoe.'
|
|