|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:47:46 GMT 2
Rachanna keek opzij en glimlachte. "oke, gezellig romantisch roze taart eten aan de lerarentafel, nouja, bijna dan." Zei ze en hield hem de taart voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:52:38 GMT 2
Draconic nam de taart over, hield hem in een hand en nam de houding van een professionele kelner aan. Hij zette de taart op een tafel neer en veegde met een denkbeeldige zakdoek de tafel schoon. 'Gaat u zitten, schone vrouwe.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:03:43 GMT 2
Rachanna was blij dat het het uiteinde van de tafel was, zodat er geen docenten waren en ze bovenop de tafel kon gaan zitten, nietweten waar anders. "Komt gij er ook nog bij here, anders is het niet compleet en begin ik niet." Zei Rachanna en keek hem grijnzend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:09:02 GMT 2
Draconic alchte en sprong speoepl naast haar op de tafel. 'Genietend van hun zoete verwennerij, na een welveriende dag van hard werk, keken de twee verliefden tevreden naar hun verrichte arbeid. "De zaal heeft er nog nooit zoo mooi uitgezien," zei de beeldschone vrouw tegen haar al even knappe mannelijke partner. "Je hebt gelijk, zoals altijd, mijn lief," antwoordde de kanppe partner van de beeldschone vrouw.' Draconic kon niet langer zijn lachen in houden. Hij gierde het uit om zin eigen onzin.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:19:54 GMT 2
Rachanna lag helemaal dubbel. "Je moet romans gaan schrijven schat, je hebt talent!" Wist ze onder het lachen uit te brengen. Ze sneed een stukje taart af en hield dat Draco voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:21:46 GMT 2
Draconic hapte er een stuk van af en ptobeerde met zijn tong de slagroom die zijn mond omringde weg te halen. Toen dat niet lukte veegde hij het maar weg met zijn hand. 'Ach, eerlijk zijn over jou en mezelf ophemelen wil wel lukken. Maar als iemand dit wil lezen zijn ze gek.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:25:22 GMT 2
Rachanna grinnikte en nam ook een hapje. "Vast wel, als je melig bent of 's avonds laat in plaats van spook verhalen, of als je in een romantische bui bent." Antwoorde ze grinnikend en hield de taart weer voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:26:32 GMT 2
Draconic grinnikte en nam nog en hap, iets voorzichtiger deze keer. 'Ik hou ervan om onzin uit te kramen. Je lijkt er meestal wel vrolijk van te worden en daar doe ik het voor.' Hij glimlachte gelukkig naar haar.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:34:06 GMT 2
"Ik kán zo ongeveer alleen maar vrolijk zijn bij jou in de buurt! Dat komt gewoon door jou!" Zei ze en glimlachte tevreden. Ze was echt zó blij met hem, dat hij het zelf nieteens wist zo veel.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:37:57 GMT 2
Draconi grijnsde en knikte tevreden. 'Dan is eht goed. Dat is mijn doel in eht leven. Jou vrolijk en gelukkig maken. Als ik je elke dag kan laten lachen is mijn leven goed en als ik zie dat je gelukkig bent, dan zou ik met en gerust hart nu kunnen sterven.'
|
|