|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:45:48 GMT 2
"Dat láát je wel even! We hadden toch al besloten dat ik geen weduwe wou zijn!" Zei ze eerst met een zogenaamde dreigende blik. "Dan sterf ik wel met je mee, en anders blijf je maar mooi leven, want ik kan echt niet zonder jou." Zei ze en hield hem weer lief de taart voor.
[weetje.... dan moet ik overal haar naam gaan verandere straks XD ]
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:49:34 GMT 2
(nee, pas als ze getrouwd zijn he Zolang ze verloofd zijn hoeft het niet Ik wil dat stuk zo graag!!!! *kan neit wachten en knuffelt Draconic plat, die het voor een keer niet erg vind*)
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:51:56 GMT 2
[nee oke, maar dat zou dan ook niet lang meer duren.. *probeert hier Rach koest te houden*]
|
|
|
Post by Krista - on Nov 19, 2007 8:23:56 GMT 2
(*glimlacht engelachtig en verstopt Thomas achter haar rug* daar blijven.. we gaan zo inspringen "Ik wil liever dat-" SSSST)
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 17:50:59 GMT 2
Draconic lachte. 'Dat zeg je nu. Wacht maar, over een tidej ben je me zat en wil je aeen adner. Dan wens je dat ik dood was. Of verdwenen of.. gewoon weg.' Hij grinnikte, maar zijn hart verkilde bij dat idee. Ze mocht nooit weggaan...
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 17:56:20 GMT 2
Rachanna keek hem aan. "He nee bah, zat ik nou niet echt aan te denken.. NEe joh ben je veel te leuk voor.. Ik kan jou helemaal niet zat zijn! Hea hou eens op met die gestoorde gedache Draco!" Zei ze en glimlachte toen weer en hield hem het laatste stukje van dat puntje taart voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 18:04:17 GMT 2
Draconic nam een hapte en voelde hoe zijn hart opzwol van trots en leifde voor haar. Hij zou het doen... Het zou lukken. Hij zou de ring vinden en hij zou het doen.. Als hij tenminste zijn mond open kon doen en het kon zeggen. Maar wanneer?
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 19:25:03 GMT 2
Chloë was al haar flyers kwijt - ze hingen of in de lucht, of lagen in de schalen met eten, of prijkten op de achterkant van de gewaden van nietsvermoedende leerlingen - en nu ze een taart zag staan, kon ze de verleiding niet weerstaan. Ze plofte neer naast Rachanna. 'Duizendmaal excuses dat ik jullie romantische momentje van liefdesverklaringen verstoor, maar die taart laat ik écht niet aan m'n neus voorbij gaan,' zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 19:27:57 GMT 2
"Ik wou mijn vingers nog wel graag terug, heel." Zei ze grinnikend. Daarna keek ze zo goed als het ging om naar Chloë. "Heey, Nee geeft niks, we gaan gewoon door.. Maar ik heb wel een stukje voor je." Zei ze terwijl ze met haar andere hand een stuk taart aan Chloë voorhield.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:16:16 GMT 2
Draconic grijnsde breed. 'Kom erbij, Cee leiverd! Zal ik ook voor jou een lefidesverklaring maken/ Of beter nog! IUk vervolg mijn roman.' Hij schraapte zijn keel en begon op sereiuze toon te vertellen. 'Een tweede knappe dame sloot zich bij het verliefde tweetal. Het romantische koppel voelde zich niet op zijn minst gestoord en deelden zelfs hun heerlijke lekkernij met haar. "Oh, jij schone vrouw,' zei de onbeschrijvelijk knappe man tegende tweede knappe vrouw," jij mag ons toch altijd storen? Zou ose leifde ooit volledig zijn zonder te sreun van een geliefde vriendin?"' Draonic kon een lachbui niet onderdrukken. 'Okeej, dit wordt wel heel erg zoet,'lachte hij.
|
|