|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:08:51 GMT 2
Shirie haalde meodeloos haar schouders op en ging weer naast hem zitten. 'Waarom durf je eht niet? Ik hou van je, Tom. Ik zou je nooit pijn willen doen en al helemaal geen misruik maken van emoties. Ze ziujn geen zwakte, en zelfs als ze dat zijn, zal ik daar nooit gebruik van maken. Ik hoopte dat je dat wist...'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 15:12:03 GMT 2
"Ik weet niet waarom ik het niet durf...waarschijnlijk omdat ik vroeger een player was en dat alles nu verandert is.." Hij legde zijn hoofd op zijn armen en zuchtte zachtjes. "Maar ik wil jou ook niet kwetsen omdat ik er nog aan moet wennen, ik heb mijn liefde betoont op het surprise party,maar ik ben aan het wennen,om elke emotie die ik heb te tonen" Een zwakke glimlach stond op zijn gezicht. "Maar je ziet het niet altijd,verandering komt en kan blijven,net zoals mijn liefde"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:15:51 GMT 2
Shirie legde haar arm om hem heen en legde haar hoofd op zijn schouder. 'Het is voor mij ook wennen. Ik ben met zoveel players gegaan, dat ik me eigenlijk afvraag wie de player van ons tweeen was. Een relatie kwam zo zelden voor... maar of het nou een flirt was of liefde, altijd toonde de jongen bewondering, liefde en weet ik wat nog meer. Soms zelfs aanbiding. HEt enige wat ik van jou kreeg, was dat je me vertelde dat je me leuk vond. Snap je.. dat ik daar nogal onzeker van wordt?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 15:19:30 GMT 2
Tom knikte zachtjes "Sorry daarvoor.." Hij voelde de warmte van haar arm om hem heen en de warmte van haar hoofd die ze zachtjes op zijn schouder had gelegt. "Ik wil niemand onzeker maken,jou al helemaal niet,ik probeer alles wat ik kan,om mijn gevoelens te tonen, wie weet,zie je morgen een hele andere Tom,misschien eentje die meer durft en niet meer bang is voor het een of ander"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:26:28 GMT 2
Shirie streek met haar ahnd over zijn wang en draaide zin gezicht haar kant op, zodat ze elkaar aankeken. 'Waar ben je bang voor? Ik ben niet eng, ik ben niet gevaarlijk... Maar ik ben wel duidelijk over wat ik denk en voel. Ik heb iemand nodig die me het gevoel geeft dat ik belangrijk ben, neit iemand die doet alsof het hem koud laat of k bij hem ben of niet. Ik wil je niet kwijt, maar als ik het kan voorkomen, zal ik mezelf niet weer die pijn aandoen.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 15:31:51 GMT 2
"Voor de pijn" mompelde hij uiteindelijk "ik ben zo vaak gekwest omdat ze me altijd leuk vonden om hoe ik eruit zag,niet om wie ik was.." Het was de waarheid die hij na jaren durfde te vertellen,zelfs zijn broer wist dit niet eens. "Ik wil niet iemand zijn die koel doet of niet laat merken dat ie om iemand geeft,ik wil gewoon zijn wie ik ben" Hij keek haar wel aan. "Maar ik wil ook niet gekwest worden om wie ik ben,ik geef om je,maar soms is het moeilijk dat te laten merken door de pijn van vroeger, zoals jij de pijn hebt in je hart"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:34:57 GMT 2
Shirie knikte. 'dat weet ik,'zei ze zacht. 'dat soort dingen kun je niet verbergen. toch hoe vreemd dit ook klinkt, ik viel niet op jou om je uiterlijk. Je bent eigenlijk totaal mijn tiepe niet.'Ze grinniket. 'Het was je uitstraling en vooral de manier hoe jij en Bill met elkaar omgingen. Ik weet niet.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 15:38:20 GMT 2
( moet even gaan )
"Hoe Bill en ik met elkaar omgingen?" Eventjes keek hij vragend. "Je bedoeld dat we om mekaar gaven,maar niet alles vertelden aan mekaar? of de manier hoe we met mekaar omgingen?" hij glimlachtte eventjes,zijn broer had hem vaak geholpen met van alles maar het was tijd dat hij het zelf deed voortaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:50:21 GMT 2
'Dat laatste,'glimlachte Shirie. 'Ik kende Bill al eventjes voor ik jou ontmoette. Hij had me over je verteld en ik had eigenlijk weinig goeds verwacht, maar zodra jullie samen waren... ik weet het niet. Het leek wel alsof Bill alles ahd verzonnen, of dat jij een adenre broer was. Jullie waren vrolijk smen en.. dat vond ik gewoon leuk om te zien. Ik heb alleen een klein broertje...'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 16:10:28 GMT 2
"Het leek niet alsof we een tweeling waren,vroeger wel,maar toen leken we op mekaar en wouden hetzelfde" Een klein broertje "Maar je geeft vast om dat kleine broertje en hij geeft vast ook om jou,toch?"
|
|