|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 18:17:14 GMT 2
Shirie knikte glimalchend. 'Dat is dan mooi. We gaan wel via de haart, als je het neit erg vind. Iedereen verklaarde voor gek. Waarom zou je een haard in je huis zetten op Cuba? Nou, zodat je niet hoeft te verschijnselen. Ik heb daar nogal een hekel aan.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 27, 2007 18:50:39 GMT 2
"Vandaar, ik ben eens verschijnseld, bleef een been hier op zweinstein staan, kon ik weer terug en naar plijster toe" Bill was niet meer bijgekomen van het lachen als hij dit aan hem vertelde. "En wanneer ben je van plan te gaan?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 19:01:32 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'Zo snel mogelijk. Joey gaat mee, of hij klaar is of neit, maar het hangt ook af van Bill en zijn vriendin. Misschien dat ikAmber ook meevraag. Gek mens, maar ze is geweldig.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 27, 2007 19:06:43 GMT 2
" Ik zal Bill straks wel even aanspreken en dan weet ik zeker dat hij verschijnseld naar Sara toe of een brief stuurt" Tom glimlachtte, het leek hem geweldig om Cuba eens te zien.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 23:46:15 GMT 2
Shirie straalde. 'dat lijkt me geweldig! Er zijn geneog slaapkamers, dus dat komt wel goed. Echt, je verdiend veel te veel als Zwerkbalspeler. Je doet helemaal niks, behalve af en toe trainene en je verdiend een fortuin.' Ze lachte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 28, 2007 14:20:21 GMT 2
"Zo snel? Je doet een training en je kan zeker al voor een week of 2 op vakantie?" Of dat zo was wist hij niet, maar alles was mogenlijk. Zwerkbalspelers verdiende inderdaad snel en goed.
|
|