|
Post by greenlightning on Dec 16, 2007 20:28:24 GMT 2
Shirie kronkelde alle kanten op en prikte hem beledigd in zijn buik. 'Niet doen, dat is neit eif. Daar kan ik dus echt helemaal neit tegen.'Ze grijnsde breed en legde haar hoofd teegn het zijn aan. De klep van de pet schoot iets omhoog, maar het ding zelf bleef gewoon op haar hoofd zitten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 16, 2007 20:41:41 GMT 2
"Ik geef toe, ik ben niet altijd lief, maar ik kan lief zijn,als je dat wilt" zei hij plagend. Het prikken in zijn buik voelde hij wel maar negeerde het aangezien het wel grappig was. Tenslotte was zijn t-shirt wel ontzettend dun voor de winter en droeg er daarom twee over mekaar zoals altijd.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 18:50:20 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik wil dat je jezelf bent. Gewoon helemaal jezelf. Dat je niet abng bent om mij te laten zien wie je bent. Ik vind je leuk, dus... waarom zou je je zorgen maken?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 18, 2007 15:59:22 GMT 2
Tom haalde zijn schouders op "Geen idee eigenlijk, jij wel?' Hij glimlachtte "In ieder geval is er voorlopig niks om me zorgen over te maken..behalve het huiswerk voor Sneep dan"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 20:22:33 GMT 2
Shirie grinnikte gemeen. 'Ik maak dat huiswerk niet. Hij kan me rug op. Ik heb wel beter dingen te doen. Soms doe ik het wel en dan mag hij dankbaar zijn. Lessen zijn te simpel. Ik verspil mijn tijd met eenvoudige opdrachten en ik hou niet van het verspillen van tijd.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 18, 2007 20:25:02 GMT 2
"Dan ben je zeker niet de enige, ik maak het enkel omdat als ik nog 1x niets zou inleveren dat hij eventjes een heleboel punten zou aftrekken en dat trek ik momenteel niet" Hij rekte zich een beetje uit maar raakte daarbij net zijn dreads en het elastiekje niet. "Moet je nog een groen petje of hou je deze?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 20:28:09 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'Het maakt me vrij weinig uit. ik vind het ook leuk om gewoon elke keer jouw petje te jattten als je er een op hebt.' Ze grijnsde vals naar hem.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 18, 2007 20:30:09 GMT 2
Tom grijnsde ook "Zozo,gaan we het zo spelen? Hm..helaas kan ik niks van jou jatten, tenzij je ook iets meehebt wat makkelijk weg te nemen is" Hij grinnikte eventjes en keek haar toen even aan. "Weetje, dit petje mag je houden"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 22:51:49 GMT 2
Shirie alchte. 'Ik heb genoeg dingen. Ik heb een groene bandana die ik vaak om heb, alleen heir op school zeiken ze erover, van die petjes met een korte klep, elastiekjes. Die mag je houden trowuens...' Ze knipoogde naar hem en zette de pet schuin op haar hoofd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 19, 2007 18:57:36 GMT 2
"Hm...los haar staat toch ook mooi?" Hij keek haar twijfelend aan maar die blik verging tot een grijnzende blik. "In ieder geval denk ik dat een heleboel jou mooi staat, zelfs groen!" Hij keek naar de ketting om zijn nek van het gitaartje, die hij gekregen had van haar. Die dag had hij deze niet meer af gedaan.
|
|