|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 20:35:07 GMT 2
Shirie begon te dansen, draaide rond en zette de pet nog iets lager op, terwijl ze verleidelijk naar hem glimlachte. 'Mij staat alles goed, maar als je me echt wil paaien, dan zou het groen meoten zijn. Alles is groen.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 20:38:06 GMT 2
"Groen? Oh,maar daar heb ik ook veel petjes van hoor, dan moet je maar eens langskomen om mijn hutkoffer te bekijken, 1derde is daarvan compleet groen" zei hij lachend toen Shirie begon te dansen. "Straks vraag je me nog om mee te dansen" Eventjes stak hij plagend zijn tong uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 20:39:39 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'nee, deze dans is compleet solo.' Ze begon nog verleidelijker te dansen. 'Gewoon, even tonen wat je ookalweer zou kunnen kwijtraken.' Ze zwiepte haar ahren achterover en beet uitdagend op haar lip.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 15, 2007 13:32:36 GMT 2
Eventjes grijnsde Tom "En ik mag toekijken hoe je voor me danst" Hij ging weer op de plek zitten waar hij net zat. Hij wist al te goed wie hij kon verliezen. "Maar je snapt wel,dat ik niet snel opgeef ookal moet ik daarvoor meer doen dan verwacht"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 17:04:08 GMT 2
Shirie straalde en ging half op zijn schoot zitten terwijl ze verder danste. 'Ik ben blij dat je niet opgeeft, dat wilde ik even horen. Het namelijk al een groot teken van wat je voor me voelt.' Ze zoende hem zacht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 15, 2007 17:30:03 GMT 2
Zachtjes en teder zoende hij haar rustig terug. Diep van binnen glimlachtte hij, enkel om wie zijn vriendin was. Vervolgens verbrak hij liefjes de kus door een speelse kus te geven om haar bovenlip. "En ik ben blij dat je me de kans geeft"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 20:28:05 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Ik ben weleens leif,'zei ze, terwijl ze nu helemaal op zijn schoot ging zitten. Ze maakte zich geen zorgen, ze woog niet al te veel. *hoopje botten met spier XD* 'Je verdiend het trowuens ook wel. Ik viel neit voor neits op jou, toch?' Ze streek zacht emt een vinger over zijn kaaklijn en kuste hem opnieuw.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 16, 2007 14:13:03 GMT 2
( hoopje botten met spier? En het bloed dan? XD )
"Als je niet op me viel, dat zaten we hier niet, want dan waren we geloof ik..nog steeds vrienden" Tom keek haar eventjes schuin aan en gaf haar plagend een kus in haar hals. "Maar mijn petje staat je wel goed" Hij wees naar het petje die nog steeds op haar hoofd stond. "En een soort van staart,mij ook"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 16, 2007 20:15:20 GMT 2
(heeft ze niet XD oh jah, latina bloed, das waar ook XD)
'Die staart staat je geweldig,'glimlachte ze en ze streek met haar neus over zijn hals. hij rook lekker. 'We zijn nog steeds vrienden. We zijn alleen... meer dan vrieden geworden. Ik ben blij dat ik toch besloot eerst met je te praten voor ik het uitmaakte, want nu heb ik je nog.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 16, 2007 20:21:11 GMT 2
Tom knikte "Meer dan vrienden is waar" Hij dacht eventjes na en keek haar toen aan. "Dat was maar goed ook, want je hebt laten zien dat je me een kans kan geven en ik kan je laten zien dat ik wel wat durf te tonen" Bij het laatste woord kietelde hij haar zachtjes in haar zij aangezien ze nog op zijn schoot zat.
|
|