|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:04:36 GMT 2
Shirie zat op de tafel, haar voeten op de bank. Ze zat half in elkaar, vreemd voor haar doen. Haar haren vielen als een sluier voor haar gezicht. Als ze dit zo zeker wist, waarom deed eht dan zo'n pijn? Zoveel twijfel? Dit is Bill, niet Tom. Het is nog niet zover... vermaande ze zichzelf. Ze zuchtte diep.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 10, 2007 18:07:49 GMT 2
Rustig liep Bill de grote zaal in, zocht Shirie met zijn ogen tot zijn blik op haar bleef haken. Deze houding was hij niet bepaald gewend van haar, meestal was ze vrolijk,sportief en er was bijna nooit iets met haar. Hij liep rustig naar haar toe en ging naast haar zitten "Zo,ik ben er,vertel maar wat er is" Eventjes glimlachtte hij maar kreeg snel een serieuze blik.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:21:39 GMT 2
Shirie kon hem niet aankijken. 'Sorry dat ik je lastig val, maar ik denk dat jij de enige bent die me echt kan helpen.' Ze zuchtte even, streek haar ahren naar achter en keek hem aan. 'Geeft Tom eigenlijk wel om me? Hij is altijd afstandelijk en nooit knuffelig of zoiets. Hij is heel stil en... ik weet niet. Ik krijg gewoon geen hoogte van hem.' Ze zweeg even en leit haar blik zakken tot de grond. 'Dat zou niet erg zijn als we gewoon vrienden waren, maar voor een vriendje... zijn dat neit de juiste eigenschappen...'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 10, 2007 19:08:36 GMT 2
"Je valt me niet lastig hoor" zei Bill met een glimlach maar die verdween even snel weer. "Tom is..in het begin nogal lastig met ware gevoelens tonen,hij is vroeger een player geweest en dit is verandert" Eventjes staarde hij naar het plafond,het voelde vreemd om Tom een player te noemen. "Maar nu hij is verandert,toont hij minder emoties tegen iedereen omdat hij niet weet hoe hij ermee om moet gaan. Ik heb hem nooit zien huilen,maar sinds hij verandert is,heb ik hem dat wel zien doen" Hoe was dit uit te leggen?
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:12:06 GMT 2
Shirie zuchtte diep. 'Ik hou van hem, Bill, maar ik wil geen jongen waar ik me niet gelieffd bij voel. Het is al heel wat dat ik uberhaupt weer een vriend heb. Na de laatste keer dacht ik dat ik eerst maar weer van mijn vrijheid moest genieten. Ik hou teveel van aandacht. Dat is juist eht probleem. Ik krijg geen leifde, aandacht of bewondering van Tom en daar kan ik gewoon niet mee omgaan.' Ze haalde moedeloos haar schoduers op. Ze kek hem weer aan, met tranen in haar ogen. 'Ik zit eraan te denken om het uit te maken.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 10, 2007 19:18:38 GMT 2
Bill knikte eventjes "Doe wat jou het beste lijkt" besloot hij, meer had hij er niks over te zeggen. Het was een relatie tussen Shirie en Tom en als Tom niet durfde om tot nu toe zijn gevoelens te tonen,zou hij niet verbaast geweest zijn als het anders was. Misschien als het uit zou gaan,dat hij andere gevoelens liet zien,misschien gekwest of een ander gevoel.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:28:50 GMT 2
Shiri knikte even en sloeg haar ahnden voor haar gezicht. 'ik had gehoopt dat jij me om zou praten, maar eigenlijk wist ik wel dat ik het toch wel zou doen. Ik bedoel... ik zit nu alweer naar adnere jongens te kijken. Ik ben een keer in me leven vreemdgegan, maar dat wil ik nooit meer.' Ze zuchtte diep en snikte even. Ze veegde onzichtbare tranen weg. 'Dan meot ik hem maar gaan zoeken denk ik...'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 10, 2007 19:32:31 GMT 2
"Shirie, je moet weten,dat niemand ken helpen met een probleem als het gaat om liefde,ik kan je advies geven maar je kan het dan ook afwijzen of accepteren" Bill keek Shirie eventjes aan. "Werkelijk moet je gewoon je hart volgen,het zegt vaak of je iets goeds doet of niet, maar als je hem vertrouwt,zal je merken dat het later anders wordt"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:42:32 GMT 2
Shirie staarde voor zich uit. 'Ik ben niet erg geduldig,'mompelde ze en schudde haar hoofd. 'Ik weet dat dit vreemd klinkt,'zei ze4 en keek hem weer aan, 'maar ik heb echt heel veel leifde en aandacht nodig. Slechte jeugd, geen liefde thuis. Ja ik weet dat het eng is dat ik dat van mezelf weet, maar daarom snap ik mezelf ook. Bijna.' Ze glimlachte even. 'Ergens doopte ik dat ik Tom o veranderen, zoals ik altijd hoopte mijn moeder te veranderen. nu begin ik te geloven dat het bij allebei zinloos is. Ze zullen nooit tonen dat ze om me geven.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 10, 2007 19:45:04 GMT 2
"Vast wel, Tom moet nog even wennen aan de echte liefde van een meisje" Bill stond op en keek de zaal rond. "Ik wens je succes met je beslissing en ik hoop dat je de juiste neemt, ookal weet ik nog niet zeker wel keuze de juiste is" Toen keek hij haar weer aan. "Besef wel,dat niet alles meteen komt"
|
|