|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 18:13:14 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op. 'Ik ben een soort vna meoder voor hem. Mijn moeder is beter voor hem dan ze voor mij was, mar het is nog steeds niet om voor naar huis te schrijven. Ik hou van hem, maar we verschillen dertien jaar, dus... het is een beetje moeilijk om die band te vergelijken met die van normale broer en zus. Hij is trouwens ook maar een half broertje...'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 18:43:10 GMT 2
"Dan is de band ook te verschillend" Tom knikte eventjes "Maar daar hadden we het niet echt over,toch?" Hij dacht aan Bill,die alles rustig kon oplossen zonder er veel moeite voor te doen. Maar werkelijk waren ze beide anders.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 18:57:38 GMT 2
Shirie knikte. 'dat klopt. Maar ik zou niet weten wat ik nog moet zeggen. Het is aan jou. Als jij me gaat tonen wat je voelt, over mij en over andere dingen, dan is er niks aan de hand. Als dat niet kan... dan denk ik dat ik je maar weer vrij laat.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 19:00:31 GMT 2
Tom knikte eventjes "Ik beloof dat ik het zal tonen,ik ben er al mee bezig" Je zag een vrolijk-achtige blik in zijn ogen en een kleine glimlach op zijn gezicht. Blij dat het toch voor nu nog goed afgelopen was.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 19:05:15 GMT 2
Shirie glimlachte en agf hem zacht een kus op zijn mond. 'Dan rken ik daarop. Ik zal je zoveel mogelijk tijd geven, maar ik ben niet al te geduldig van aard, dus....' Ze knipoogde, stond op en rekte zich uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 19:07:46 GMT 2
"Snap ik, ik vraag wel even of Bill me wilt helpen" zei hij terwijl hij nu ook rustig opstond. Huiswerk...had hij dat nog? Daar moest hij straks maar even naar kijken en anders even met Bill praten.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 19:14:02 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Doe dat maar. Billy zal wel helpen, denk ik. Weet je...'vroeg ze, terwijl ze Toms dreadlocks tot een staart maakte. '... Jij maakt je veel te druk. Wees toch lekker jezelf!'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 19:15:37 GMT 2
Tom grinnikte "Ik ben toch mezelf? Niet altijd,maar gewoon wanneer het mogenlijk is" Zijn petje ging scheef zitten doordat Shirie zijn dreadlocks tot een staart maakte. "Als je ze in een staart wilt doen,moet je wel een groot elastiekje hebben hoor"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:01:38 GMT 2
Shirie grinnikte en keek hem lief aan. 'Volgens mij zou het je echt heel goed staan.' Ze trok aan een elastiekje om haar pols, draaide hem eraf en rekt hem een beetje uit. Met haar vrije hand zette ze zijn pet af en plaatste hem op haar eigen hoofd, terwijl ze met haar vrije hand weer een staart begon te maken. Vervolgens bekeek ze het resultaat en grinnikte. 'Staat je bijzonder goed.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 14:52:53 GMT 2
Hij glimlachtte en wees naar zijn pet die nu op Shirie's hoofd stond. "Staat jou ook goed,maar ik denk dat een rode kleur meer bij je past dan gewoon bruin" Het elastiekje zou niet uit mekaar knappen,hoopte hij. Vaak droeg hij zijn haren niet in een soort staart. "Dus..ga je mijn petje houden of wil je een rode versie?"
|
|