|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 19:29:40 GMT 2
Shirie grinikte. 'GRoen staat mij het best. Samen met wit, oranje en rood. Blauw meot ik neit wagen,dat staat niet.' ze lachte en streelde zijn gezicht. 'Je haar is altijd mooi, los of vast. Alleen kan ik nu je gezc=icht beter zien en eht staat wel stoer.' Ze zoende hem op zijn mond en voorhoofd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 19, 2007 19:37:32 GMT 2
Tom glimlachtte, gaf zachtjes een zoen terug en zei vervolgens "Ik bedoelde eigenlijk jou haar" Hij trok zachtjes en speels aan een van de plukjes van haar haren. "Dus niet de mijne, hm..dankje dat het stoer staat, niemand heeft dat eigenlijk nog gezegt"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 19:44:48 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Ja, maar ik ben dan ook niet zomaar iemand. Ik zeg altijd wat ik vind. Ook als het goed is. Het leifste als eht goed is. Het is fijn om mensen te zien stralen als je ze een compliment geeft. Dan glimmen hun ogen. Zelfs die van het meest verlegen meisje.' Ze glimlachte bij de gedachte. Ze maakte graag mensen blij. Van haar pols trok ze nog een elastiekje en bond haar ahren tot een staart. Haar twee dwarse plukken vielen langs haar gezicht en ze glimlachte naar hem. i184.photobucket.com/albums/x298/thegreenlightning/naamloosShirie.jpg
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 19, 2007 19:46:58 GMT 2
"Dat staat je ook fantastisch, als ik een camera had, had ik een foto gemaakt, helaas is dat ding kapot" Hij haalde eventjes zijn schouders op en glimlachtte naar Shirie. "Complimenten geven en krijgen is altijd leuk, als je er een geeft,krijg je er vaak iets voor terug en complimenten krijgen betekend ook dat je ze geeft"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 1:16:05 GMT 2
Shirie knikte. 'Het is moelijk niet te geven om iemand die je zo';n beetje om de hald vliegt, omdat je zegt dat je vind dat haar broek bijna te trendy is om te dragen.' Ze haalde haart schouders op en grijnsde tevreden. 'het is altijd leuk om mensen gelukkig te maken. Ik bedoel, ik kraak mensen ook af als eht me uitkomt, dan is eht wel zo eerlijk als ik ook positief ben als dat kan.' Ze zoende hem en voelde zich gevleid door het compliment.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 20, 2007 16:20:16 GMT 2
Hij zoende rustig terug "Enne..Niet iedereen afkraken dan hé, want als je een leraar afkraakt..dan is niet zo'n goed idee, of zwadderaars waar je echt niet mee kan opschieten, die vervloeken iedereen maar al te graag" Tom glimlachtte en sloeg zijn armen om haar heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 16:47:55 GMT 2
Shirie trok vragend har wenkbrouw op. 'Ik ben enrgens bang voor. Ze elren maar om te gaan emt mijn eerlijkheid. Ik versla elke zwad en voor strafwerk ben ik neit bang. Dat is eht me absoluut waard.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 20, 2007 17:08:09 GMT 2
"Ik zeg niet bang, heb ik dat woord gebruikt?" Tom keek nu zelf ook even vragend maar schudde zijn hoofd zachtjes. "Ach, er zijn zoveel dingen waar niemand bang voor is, of wel?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 17:21:19 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Ik ben maar voor een ding bang... nou twee. Maar de eerste is gewoon te genant. Het past niet bij mij dat ik er bang voor ben.' Ze grinnikte en draaide haar hoofd weg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 20, 2007 17:23:48 GMT 2
Tom knikte, dingen die je eng vondt en ook nog genant vondt hoefde niemand te vertellen. "Hm.. ik weet niet meer waar ik allemaal bang voor ben, tot ik het tegen kom waarschijnlijk"
|
|