|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 17:26:27 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op. 'Ik kan je mijn grootste angst wel vertellen. Ik ben bang dat ik mijn brortje verlies. Het is vreemd, maar omdat we zoveel jaar verscillen voelt hij als mijn.. zoontje ofzo. Ik moet er niet aan denken dat hem iets overkomt..' Ze keek hem even aan. 'Ben jij niet bang om iemand t verliezen?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 20, 2007 17:28:40 GMT 2
"Ik ben altijd bang om iemand te verliezen, bepaalde mensen hebben grote invloed op je leven, zoals je beste vriend of vriendin, je familie of iemand die nog dierbaarder is" Tom keek van het lichtblauwe plafond naar Shirie. "En het ergste is, dat als ik Bill verlies dat ik niet weet waarom ik dan zelf zou moeten leven" Het klonk hard.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 17:33:45 GMT 2
Shirie knikte. 'Dat gevoel begrijp ik wel. Jullie zijn altijd al samen geweest. Het is ondenkbaar dat jullie niet meer samen zouden zijn. Alsof je nog maar voor de helft leeft. Ik weet dat ik dat neit hoor te begrijpen, maar ik ken Miquel en Tyra al een tijdje. Dus.. ergens begrijp ik het wel.' Ze schudde haar hoofd en aaide nietsziend over zijn borst. 'Ik meot er neit aand enken dat je zou verdwijnen...'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 20, 2007 17:35:44 GMT 2
Tom glimlachtte zwakjes. "Ik ook niet, want jij bent ook belangrijk" Hij keek haar eventjes aan. "Dat over half leven, daar heb je gelijk in, toen hij en ik een tijd waren gescheiden,leek het alsof ik voor de helft maar echt leefde, hij kwam hier eerder dan ik.."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 17:55:59 GMT 2
Shirie knikte. 'Dat weet ik. Ik sprak hem toen best vaak. Hij zei ookal zoiets. Erg grappig toch. Ik heb zo'n zelfde gevoel met Joey, maar toch.. het is neit echt te vergelijken.' Ze glimlachte. 'Weet, dat als jij jezelf ooit iets aan doet, ik je opgraaf, je tot leven wek, je opnieuw vermoord en je dan levend begraaf.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 20, 2007 18:04:16 GMT 2
"Je gaat me dat niet aandoen, ik denk er niet aan om mezelf te vermoorden als Bill sterft, terwijl dat wel mijn eerste optie was" Hij haalde licht zijn schouders op "Maar ik denk eerder dat ik andere dierbare dat niet aan kan doen, je sterft uiteindelijk toch.."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 21:07:34 GMT 2
'Maar hopelijk wel na een lang en gelukkig leven emt kinderen en misschien zelfs kleinkinderen. Als een oude ma of vrouw sterft is dat erg, maar je weet dat eht gebeurd. Wij zijn te jong om te sterven.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 21, 2007 15:19:05 GMT 2
Tom knikte "Wij hebben een heel leven voor ons" Hij stond op en keek van zijn handen naar Shirie. "En laten we nu iets leuks doen, over verlies en de dood praten maakt mensen verdrietig"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 17:40:37 GMT 2
Shirie knikte. 'Ik vind het goed. VErtel, wat ga jij in de vakantie doen? Of ga je niks doen en blijf je hier?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 22, 2007 19:01:19 GMT 2
"Eerst met Bill nog even mijn ouders bezoeken, want die sturen al tijden brieven of we langs willen komen, Bill zit er vrijwel tegenop maar verder ben ik niks van plan deze vakantie" antwoorde hij "en jij?"
|
|