|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:06:47 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op. 'Joey en ik gaan in elk geval naar mijn huis op Cuba. Geen ouders, dus wordt gezellig. Ik zat nog te denken om wat vrienden mee te vragen. Als je wil kunnen jij en Bill ook komen. Zal wel gezellig zijn, al hoef je geen witte kerst te verwachten. Eerder de kerstboom optugen in korte broek en shirt.' Ze lachte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 22, 2007 20:16:04 GMT 2
"Cuba? Daar wil ik wel eens heen! Dan kom ik in ieder geval met je mee en dan sleep ik Bill wel mee want die mag wel een kleurtje gebruiken, mag Sara dan ook mee? Dat is..zijn vriendinnetje" Tom wist bijna zeker dat zijn broer Sara niet kon missen als hij weg was, zelfs als ze bij hun thuis waren wou hij niet lang blijven.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:18:11 GMT 2
Shirie knikte. 'Natuurlijk. Ik heb geen diee wie ze is, maar dat maakt niet uit. Ik vertrouw Bills smaak wel. Het wordt vast gezellig. Mijn huis is groot, maar ik moet jullie wel waarschuwen over de tuin enzo... ach, daar komen we later nog wel op. Eerst eens zien wie ik allemaal kan laten komen.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 22, 2007 20:21:24 GMT 2
Tom knikte maar keek vragend bij haar laatste zin over de tuin "Zeker vol enge beesten zoals grote spinnen en lieve slangen?' vroeg hij met een lichte grijns."Tja, je moet maar zien of je haar aardig vindt en Bill's smaak is niet altijd geweldig hoor, maar Sara is tenminste niet zoals zijn eerste vriendinnetje.."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:24:41 GMT 2
Shirie bewdong haar nieuwsgierigheid. 'Voornamelijk spinnen en slangen, schropioenen enzo. VErder stikt eht van de mystieke wezens. Niet dat ze erg gevaarlijk zijn hoor. Maar ook de hitte en de grbuiken van min cultur zijn misschien handig. Ik heb twee buiten zwembaden, maar in de ene willen nog weleens waterslangen wonen. Erg vervelend..'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 22, 2007 20:29:15 GMT 2
"Waterslangen? ik moet er niet aan denken dat er straks een denkt dat mijn been een heerlijk hapje is" zei hij lachend. Hij had het niet op spinnen, maar slangen waren prachtbeesten alleen wou hij er daarvan geen enkel in zijn buurt willen hebben als ze niet achter glas zaten.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:49:27 GMT 2
Shirie lachte. 'Nee, ik zorg daar ook voor. Ze zijn nogal.. giftig. Soms hebben ze een nest, als ik er een tijd neit ben geweest. dan laat ik mijn beestjes op ze los en dan zijn ze weer weg. Het andere zwembad is veilig. Er zit een soort chloor in. Daar hoduen slnagen niet bepaalt van. data ndere heeft natuurlijk water.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 26, 2007 14:40:57 GMT 2
Hij knikte "Gelukkig! Anders zou ik echt geen stap buiten het huis hebben gezet als er slangen zaten" Tom glimlachtte, er waren twee dingen die hij niet leuk vondt, dat waren slangen en spinnen. Aangezien Bill er een fobie voor had kreeg Tom dat deels mee maar alleen door grote harige spinnen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 12:53:21 GMT 2
Shirie lachte. 'Oh, moet ik jullie dan wel meenemen? Maar het valt wel mee. Ik heb zuzzies. Weet je wat dat zijn? Ze lijken op schapen, maar eten geen gras. Ze eten voornamelijk insecten. Ze zijn ook imuun voor het gif van slangen, dus ze zijn uiterst handig. Ze eten ook slakken en rupsen en spinnen.... ze zijn een redding voor mijn tuin.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 27, 2007 16:00:55 GMT 2
" Natuurlijk ga ik mee! Ik wil Cuba zien!" zei hij lachend. Natuurlijk zouden slangen hem niet tegenhouden om te gaan kijken. Ten slotte hield hij van reizen,alleen Bill had het niet op vliegtuigen.
|
|