|
Post by Madjic on Oct 26, 2007 15:05:11 GMT 2
LUcas haalde zijn schouders op. "Mijn broerjte volgens mij wel. Hij wilt ons er in ieder geval absoluut niet bij hebben. JUllie zijn de hele tijd weg dus het lijkt of hij jou bij ons allemaal vandaan wilt houden."
|
|
|
Post by melien on Oct 26, 2007 17:42:34 GMT 2
Elvira moest glimlachen. Daar heeft ie zijn redenen voor denk ik... "Achja, dat kan ik op zich ook wel begrijpen." zei ze met een glimlach tegen Lucas, zonder het verder uit te leggen. "Goedenavond." zei ze tegen de anderen in de kamer.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 27, 2007 12:30:05 GMT 2
Lucas staakte het gestrek en liep de kamer in. Roc viel half van de trap toen hij naar beneden rende. De mand viel ook bijna uit zijn handen, maar die wist hij nog net op te vangen.
|
|
|
Post by melien on Oct 27, 2007 12:32:35 GMT 2
Elvira zag Roc half vallen en liep naar hem toe. "Kijk je uit?" vroeg ze met een glimlach aan hem. Ze pakte de mand van hem over en wachtte even op hem.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 27, 2007 12:53:19 GMT 2
Roc grinnikte. "Ja, ik wilde gewoon... graag naar beneden." Hij wist dat het een beetje een flauw excus was, maar meer kwam er nu even niet bij hem op.
|
|
|
Post by melien on Oct 27, 2007 12:55:05 GMT 2
"Als je nou de volgende keer zo de trap af rent dat je niet valt, of bijna valt." stelde Elvira lachend voor. Ze pakte zijn hand en trok hem mee de kamer in.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 11:50:23 GMT 2
Roc grinnikte. "Goed, ik zal er de volgende keer op letten." Hij nam haar hnd beet en gaf haar een kus op haar wang.
|
|
|
Post by melien on Oct 28, 2007 12:01:16 GMT 2
Elvira zette de mand neer in de keuken alvorens Roc een kus te geven en aan de gedekte tafel te gaan zitten voor het avond eten. Ze glimlachtte even naar Lucas, Densel, Niënna en Roc's ouders.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 14:31:06 GMT 2
Roc ging naast Elvira zitten en keek naar zijn bord. "Hehe." Mompelde Densel en keek hongerig naar het eten.
|
|
|
Post by melien on Oct 28, 2007 14:56:46 GMT 2
"Moest meneertje ongeduld wachten?" vroeg Elvira met een vriendelijke glimlach. Ze bedoelde het plagend, en dat was duidelijk te horen in haar stem.
|
|