|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 21:07:31 GMT 2
Densel keek verbaasd naar Elvira. "Roc, neem de volgende keer maar een niet bij de handte vriendin. Deze is irritant." Roc lachte. "Ja, daarom is ze mijn vriendin ook!"
|
|
|
Post by melien on Oct 29, 2007 11:40:15 GMT 2
Elvira slikte een ander commentaar maar even weg. Als je al je mond open doet, zeg dan tenminste iets wat ik nog niet weet... dacht ze in plaats daarvan. "Jij bent niet minder irritant." zei ze zo zacht dat alleen Roc het kon horen. Ze glimlachtte naar Densel.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 29, 2007 11:53:15 GMT 2
Roc grinnikte en knikte naar Elvira. Anne pakte Elvira's bord en keek haar vragend aan terwijl ze naar de spagetti gebaarde.
|
|
|
Post by melien on Oct 29, 2007 18:36:14 GMT 2
"Ja lekker." zei Elvira glimlachend naar Anne.Ze ging even met een hand door haar. "En wat hebben jullie vandaag zoal gedaan?" vroeg ze daarna aan iedereen die aan tafel zat.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 15, 2007 18:03:33 GMT 2
Ferlin keek eerst naar Elvira en daarna naar zijn kinderen. "Deze hier doen nooit iets. Alleen Niënna. Zelfs Roc is normaal niet van zijn kamer te slaan, tenzij hij de hele dag weg is met Glove. Die hij nu tevens half aan het verwaarlozen is." Terwijl hij het laatste zei keek hij ROc nadrukkelijk aan. Roc grijnste. "Kijk mij niet aan. Allemaal haar schuld!" Hij keek Elvira vrolijk aan en gaf haar daarna een kus op haar wang. Anna keek het stel vertederd aan, terwijl Densel deed alsof hij moest overgeven.
|
|
|
Post by melien on Dec 15, 2007 18:15:26 GMT 2
"Mijn schuld..?" begon Elvira te protesteren, maar dat liet ze al gauw achterwege. Ze gaf hem een kus terug en lette expres niet op Densel. Rare vent is dat toch.. dacht ze alleen maar.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 15, 2007 18:34:05 GMT 2
Roc lachte. "Ja, jij eist al mijn aandacht op. Doe je niet expres hoor. Ik bedoel, wie kan zich nou op zich anders concentreren als zo'n schoonheid als jij er bent." "Ikke." Mompelde Kiera en gaf haar bord aan haar moeder.
|
|
|
Post by melien on Dec 15, 2007 18:52:23 GMT 2
Elvira dacht even na. "Wat dacht je van een heleboel andere mensen?" vroeg ze plagend. Ze begon weer in een irritante vrolijkheids bui te komen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 13:35:22 GMT 2
"Nee hoor echt niet." Hij boog zich naaar haar toe. "Ist je dan niet dat iedereens hart door jou smelt en alleen ik daar unaniem voor ben?"
|
|
|
Post by melien on Dec 16, 2007 17:08:08 GMT 2
Elvira moest lachen maar toch ook een beetje blozen. "Hou daar nou eens mee op." zei ze grijnzend. "Tegen dat soort dingen kan ik niet ingaan, vooral als jij het zegt." voegde ze er lachend aantoe.
|
|